Тема: Графи
Маю завдання, але не розумію як до нього підійти, з чого почати... Як це реалізувати, в інтернеті практично не має інформації. Дерево, стек, список, принципі на логіку робилось а тут...Підкажіть будь ласка з чого хоча б почати.
У замку Stonehandge юний принц не поладив зі своєю гувернанткою в кімнаті, де вони снідали. Для запобігання покарання принц вирішив сховатися в одній з кімнат замку. Рухаючись з кімнати в кімнату, принц обов'язково закривав на ключ двері, через які він пройшов, після чого ні він, ні гувернантка не могли скористатися цими дверима. Через будь-яку кімнату (у тому числі і через ту, у якій знаходиться гувернантка) принц може проходити кілька разів, якщо це дозволяють ще не замкнені їм двері. Споконвічно всі двері в замку не замкнені. Між двома кімнатами замку не більше однієї двері. Загальна кількість дверей не перевершує 5000. Гувернантка починає шукати принца тільки після того, як він сховався. Уникнути покарання принц може тільки в тому випадку, якщо гувернантка, проходячи через незамкнені двері, що залишилися, не зуміє потрапити в кімнату, де він сховався. Написати програму, що визначає, чи зможе принц сховатись від гувернантки, і якщо це вдасться, то запропонуйте йому кожний з можливих шляхів порятунку.