Очі.завидющі написав:Цей мумбл? Якщо так, то залишається лише зазирнути до джерельного коду, бо відкрите воно.
ой блін, там стільки тисяч строк коду і все таке, а я думав, що є якась проста функція типу
VstavitiKartinkuUVikno(string path,int pid); хДД
а там якісь хуки, перехват directx. Я-то знайшов на ютубі, як чювак пише такий хук, і навіть переписав весь той код, суть в тому, щоб створенну dll інжектити в процесс гри, в котру тре шось запихнути. Але в мене це не спрацювало і хз чому. В коді використовувався якись покажчик direct3D приладу і ідентифікатор сцени. Так от я хз, що це за адрес, може він у всіх різний типу. Ось той шматочок коду, він на с++
#include "Main.h"
#include "DXhook.h"
#include <detours.h>
EndScene tEndScene;
bool APIENTRY DLLMain (HMODULE hModule, DWORD dwReason, LPVOID lpReserved)
{
if(dwReason == DLL_PROCESS_ATTACH)
{
LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice;
pDevice = (LPDIRECT3DDEVICE9)*(int*)0x21BEC28; //0x21BEC28 - покажчик d3d-приладу
DWORD* pvTable = (DWORD*)*(DWORD*)pDevice;
tEndScene = (EndScene)DetourFunction((PBYTE)pvTable[42], (PBYTE)&Dfunctions.temporary_EndScene); // 42 - індекс EndScene
}
return true;
}