1 Востаннє редагувалося ch0r_t (28.04.2021 13:57:20)

Тема: Високошвидкісні скриптові мови. (Для Gamedev та інш.)

Вирішив дослідити тему сучасних скриптових мов без gc і виявляється одна така мова існує - Dyon - ірже-подібна.
Лежить собі тут: https://github.com/pistondevelopers/dyon
Буду експериментувати, викликало інтерес, може пани шановні чого знають про тему або навіть мали досвід, то буду радий почитати.
Випав шанс замінити чимось LuaJIT.

Нажаль має серед Non-goals:
Rust equivalent performance
Replace Rust to build libraries
Interfacing with other languages than Rust

Подякували: leofun011

2 Востаннє редагувалося ch0r_t (28.04.2021 19:05:37)

Re: Високошвидкісні скриптові мови. (Для Gamedev та інш.)

Пам'ятаю вештався у грі, назви вже не згадаю, і помітив ці характерні мікро-лаги, при постійно високому значенню FPS, - такі ж як в STALKER, - коли все йде плавно, але перед (чи при) діями AI з'являлися ці "заморожування" менше ніж на чверть (чи пів) секунди по відчуттям, - в обох іграх використовувалась Lua(в першій буквально лежав lua51.DLL в теці). Неймовірно дратуюча річ - так як здається се явище на залежало від заліза і ці "закорочення", просто ставали коротші на потужнішій системі. Тоді саме я і запідозрив в тім lua. Але підтвердити доказами неможу.
Можна якось більш-менш легко перевірити це припущення?

3 Востаннє редагувалося wander (28.04.2021 15:20:55)

Re: Високошвидкісні скриптові мови. (Для Gamedev та інш.)

В сталкері проблеми точно не через lua :D

4

Re: Високошвидкісні скриптові мови. (Для Gamedev та інш.)

tchort написав:

менше ніж на чверть секунди по відчуттям

Оце так відчуття часу, позаздрити можна. Секунду не завжди помічаєш ))

5 Востаннє редагувалося Torbins (30.04.2021 12:42:27)

Re: Високошвидкісні скриптові мови. (Для Gamedev та інш.)

Є купа способів аналізу чужих програм. Починаючи з перегляду ресурсів і таблиць імпорту/експорту, та закінчуючи різними декомпіляторами. Початківцю можна почати з Exeinfo PE. А ще можна дивитись інші файли в папці з програмою, TrID та хекс-редактор в поміч.

Подякували: ch0r_t, leofun012

6

Re: Високошвидкісні скриптові мови. (Для Gamedev та інш.)

Звісно дякую, але тут свої речі лінь в дебагер заштовхувати не те що у вивід декомпілятору занурюватися аби перевірити припущення...нехай цим займуться професіонали. Не виглядає все це навіть в уяві "більш-менш легко". Мені-б якийсь папір або два де це досліджено. Інакше, - забагато часу.

7 Востаннє редагувалося ch0r_t (12.05.2021 11:47:43)

Re: Високошвидкісні скриптові мови. (Для Gamedev та інш.)

Стало цікаво, тож хочу запитати більш досвідчених панів, - якщо компілятор невеликий(~2-4mb), мова не складна і компіляція (навіть доволі великих програм) дуже швидка то чи може компільована мова служити в якості скриптової для модулів і інших елементів програм роль яких виконують скріпти зараз? (компіляція автоматична, схована від користувача, з перевіркою на дату зміни вихідного файла як в Cmake).

8

Re: Високошвидкісні скриптові мови. (Для Gamedev та інш.)

Якщо зручно, то чому б ні.

Подякували: ch0r_t1

9

Re: Високошвидкісні скриптові мови. (Для Gamedev та інш.)

ніколи компільована мова не буде зручніше інтерпретованої