Тема: Генерування тексту живою мовою на основі формально заданих структур.
Всім привіт!
Пишу свою текстову гру в стилі multi-user dungeon (MUD) і хочу щоб описи предметів, локацій, персонажів, подій, генерувалися програмно.
Нехай в базі даних записано щось таке:
дія - вистріл
діяч - RTZ-579
ціль - задня ліва кінцівка арахнід
знаряддя - бластер
результат: 100%
На виході потрібно отримати щось типу: "RTZ-579 прострелив в задню ліву кінцівку арахніда із бластера"
Для цього, я так розумію потрібно вирішити щонайменше дві проблеми:
1) Задавати слова в різних граматичних формах: відмінках, числах, родах, часах, і.т.д (бажано з підтримкою багатомовності: врахування особливостей різних мов)
2) Якось задавати зв'язки між формальними структурами і послідовностями слів.
Підкажіть, будь ласка, чи є готові бібліотеки, бажано на Python, які дозволяють це реалізувати?