41

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

В розробці новий Візуальний редактор коду.
В принципі він практично готовий.
Від старого відрізняється практично всім.

По-перше - дана програма є просто движком. Від неї не залежить мову, код на якому буде генеруватися.

Весь функціонал, правила створення коду і навіть діалогові вікна для настройки Блоків створюються в окремих файлах, які лежать в папці з програмою. Програма при запуску зчитує ці файли і на панелі з'являються відповідні кнопки.


Приклад такого файлу який реалізує блок пошуку зображення в Кібор:

[ESCAPE_CHAR]
^
[END]

[APPEARANCE]
COLOR = 0, 0, 100;
SIZE_X = 10;
SIZE_Y =6;
[END]

[INTERFACE]DIALOG, "Поиск изображения", 631, 158;
STATIC, "Путь к файлу", 8, 8, 100, 20;
EDIT, 116, 8, 404, 20, string Path;
BUTTON_FILE, "Путь к файлу", 528, 8, 92, 20, Path;
STATIC, "Сколько искать", 8, 32, 100, 20;
EDIT, 116, 32, 52, 20, int Kol;
STATIC, "Зона поиска старт", 8, 56, 100, 20;
EDIT, 116, 56, 52, 20, int eX1;
EDIT, 172, 56, 52, 20, int eY1;
STATIC, "Зон поиска финиш", 236, 56, 100, 20;
EDIT, 344, 56, 52, 20, int eX2;
EDIT, 400, 56, 52, 20, int eY2;
STATIC, "Количество", 8, 80, 100, 20;
EDIT, 116, 80, 52, 20, int K;
STATIC, "X", 180, 80, 24, 20;
EDIT, 208, 80, 72, 20, int X;
STATIC, "Y", 288, 80, 24, 20;
EDIT, 320, 80, 72, 20, int Y;
STATIC, "Заполнять массив с индекса", 400, 80, 156, 20;
EDIT, 560, 80, 60, 20, int I;
BUTTON_OK, "Принять", 412, 108, 100, 20;
BUTTON_CANCEL, "Закрыть", 520, 108, 100, 20;
[END]


[ASSOC_NUMBER]
Path
[END]

[ASSOC_VAR]
Path="C:\Image_0.bmp";
I=0;
Kol = 1;
eX1=0;
eY1=0;
eX2=1024;
eY2=768;
X = X_Kib;
Y = Y_kib;
K = K_kib;
X_V = #~X~[~I~];
Y_V = #~Y~[~I~];
K_V = #~K~;
Image = #Image~*~;
[END]

[GLOBAL_VAR]
int ~K~, ~X~[1000], ~Y~[1000];  
int Image~*~[~GET(imagewidth(~Path~))~][~GET(imageheight(~Path~))~]; 
[END]

[GLOBAL_REPEAT_CODE]
loadimage(#Image~*~[0][0], ~Path~);
[END]

[FUNCTION_BODY]
function (int #image, int kol, int #mK, int #mX, int #mY, int ex1, int ey1, int ex2, int ey2)
{
mK=findimage(kol, #image[0][0], -1, #mX[0], #mY[0], ex1, ey1, ex2, ey2, -1);
return mK;
}
[END]

[CALL]
(Image[0][0], Kol, K_V, X_V, Y_V, eX1, eY1, eX2, eY2)
[END]


[FUNCTION_LOGIC]  
>0
[END]

Приклад блоку циклу for

[INTERFACE]
DIALOG, "for", 619, 109;
STATIC, "Имя переменной", 8, 4, 92, 20;
EDIT, 108, 4, 100, 20, int Var;
STATIC, "Начальное значение", 8, 28, 108, 20;
EDIT, 120, 28, 72, 20, int Init;
STATIC, "Условие", 200, 28, 44, 20;
EDIT, 248, 28, 232, 20, int Cond;
STATIC, "Счетчик", 488, 28, 44, 20;
EDIT, 536, 28, 72, 20, int Counter;
BUTTON_OK, "Принять", 400, 56, 100, 20;
BUTTON_CANCEL, "Закрыть", 508, 56, 100, 20;
[END]

[APPEARANCE]
COLOR = 0, 0, 0;
SIZE_X = 48;
SIZE_Y =28;
[END]

[ASSOC_VAR]
Var = N;
Init = 0;
Cond = N<5;
Counter = N++;

cInit = ~Var~=~Init~;
[END]

[GLOBAL_VAR]
int ~Var~;  
[END]

[CALL]
(cInit; Cond; Counter)
[END]

[GROUP_BLOCK]
START = { 
END = }
ENTER_EXIT =1
CONNECTION=1
[END]

Такі шаблони можна створювати окремо, не модифікуючи програму.

Такий код виходить з такої схеми. (Всі блоки розставлені хаотично і створені не по порядку)
Гото не так багато. У блоках {} код сортується цілком пристойно.

http://d.сайт-злодій/d25/2105/17/a5a89200f3f4.jpg

http://d.сайт-злодій/d42/2105/27/a1317f23685d.jpg

Подякували: 0xDADA11C71

42

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Stratego написав:
Прихований текст

В розробці новий Візуальний редактор коду.
В принципі він практично готовий.
Від старого відрізняється практично всім.

По-перше - дана програма є просто движком. Від неї не залежить мову, код на якому буде генеруватися.

Весь функціонал, правила створення коду і навіть діалогові вікна для настройки Блоків створюються в окремих файлах, які лежать в папці з програмою. Програма при запуску зчитує ці файли і на панелі з'являються відповідні кнопки.


Приклад такого файлу який реалізує блок пошуку зображення в Кібор:

[ESCAPE_CHAR]
^
[END]

[APPEARANCE]
COLOR = 0, 0, 100;
SIZE_X = 10;
SIZE_Y =6;
[END]

[INTERFACE]DIALOG, "Поиск изображения", 631, 158;
STATIC, "Путь к файлу", 8, 8, 100, 20;
EDIT, 116, 8, 404, 20, string Path;
BUTTON_FILE, "Путь к файлу", 528, 8, 92, 20, Path;
STATIC, "Сколько искать", 8, 32, 100, 20;
EDIT, 116, 32, 52, 20, int Kol;
STATIC, "Зона поиска старт", 8, 56, 100, 20;
EDIT, 116, 56, 52, 20, int eX1;
EDIT, 172, 56, 52, 20, int eY1;
STATIC, "Зон поиска финиш", 236, 56, 100, 20;
EDIT, 344, 56, 52, 20, int eX2;
EDIT, 400, 56, 52, 20, int eY2;
STATIC, "Количество", 8, 80, 100, 20;
EDIT, 116, 80, 52, 20, int K;
STATIC, "X", 180, 80, 24, 20;
EDIT, 208, 80, 72, 20, int X;
STATIC, "Y", 288, 80, 24, 20;
EDIT, 320, 80, 72, 20, int Y;
STATIC, "Заполнять массив с индекса", 400, 80, 156, 20;
EDIT, 560, 80, 60, 20, int I;
BUTTON_OK, "Принять", 412, 108, 100, 20;
BUTTON_CANCEL, "Закрыть", 520, 108, 100, 20;
[END]


[ASSOC_NUMBER]
Path
[END]

[ASSOC_VAR]
Path="C:\Image_0.bmp";
I=0;
Kol = 1;
eX1=0;
eY1=0;
eX2=1024;
eY2=768;
X = X_Kib;
Y = Y_kib;
K = K_kib;
X_V = #~X~[~I~];
Y_V = #~Y~[~I~];
K_V = #~K~;
Image = #Image~*~;
[END]

[GLOBAL_VAR]
int ~K~, ~X~[1000], ~Y~[1000];  
int Image~*~[~GET(imagewidth(~Path~))~][~GET(imageheight(~Path~))~]; 
[END]

[GLOBAL_REPEAT_CODE]
loadimage(#Image~*~[0][0], ~Path~);
[END]

[FUNCTION_BODY]
function (int #image, int kol, int #mK, int #mX, int #mY, int ex1, int ey1, int ex2, int ey2)
{
mK=findimage(kol, #image[0][0], -1, #mX[0], #mY[0], ex1, ey1, ex2, ey2, -1);
return mK;
}
[END]

[CALL]
(Image[0][0], Kol, K_V, X_V, Y_V, eX1, eY1, eX2, eY2)
[END]


[FUNCTION_LOGIC]  
>0
[END]

Приклад блоку циклу for

[INTERFACE]
DIALOG, "for", 619, 109;
STATIC, "Имя переменной", 8, 4, 92, 20;
EDIT, 108, 4, 100, 20, int Var;
STATIC, "Начальное значение", 8, 28, 108, 20;
EDIT, 120, 28, 72, 20, int Init;
STATIC, "Условие", 200, 28, 44, 20;
EDIT, 248, 28, 232, 20, int Cond;
STATIC, "Счетчик", 488, 28, 44, 20;
EDIT, 536, 28, 72, 20, int Counter;
BUTTON_OK, "Принять", 400, 56, 100, 20;
BUTTON_CANCEL, "Закрыть", 508, 56, 100, 20;
[END]

[APPEARANCE]
COLOR = 0, 0, 0;
SIZE_X = 48;
SIZE_Y =28;
[END]

[ASSOC_VAR]
Var = N;
Init = 0;
Cond = N<5;
Counter = N++;

cInit = ~Var~=~Init~;
[END]

[GLOBAL_VAR]
int ~Var~;  
[END]

[CALL]
(cInit; Cond; Counter)
[END]

[GROUP_BLOCK]
START = { 
END = }
ENTER_EXIT =1
CONNECTION=1
[END]

Такі шаблони можна створювати окремо, не модифікуючи програму.

Такий код виходить з такої схеми. (Всі блоки розставлені хаотично і створені не по порядку)
Гото не так багато. У блоках {} код сортується цілком пристойно.

http://d.сайт-злодій/d25/2105/17/a5a89200f3f4.jpg

http://d.сайт-злодій/d42/2105/27/a1317f23685d.jpg

Клас, шкода тільки, що то не для українців зроблено.

43 Востаннє редагувалося Stratego (13.05.2021 19:20:15)

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

FakiNyan написав:

Клас, шкода тільки, що то не для українців зроблено.

Ну ви загнули ..
Ознайомлювальне відео про новий редактор.
https://www.youtube.com/watch/DXcvtN9GmYg

44

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

FakiNyan написав:

Клас, шкода тільки, що то не для українців зроблено.

Можливо там є можливість перемкнути мову інтерфейсу на англійську, для українців :)

45

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Droid 77 написав:
FakiNyan написав:

Клас, шкода тільки, що то не для українців зроблено.

Можливо там є можливість перемкнути мову інтерфейсу на англійську, для українців :)

ви знущаєтесь?

Подякували: flatliner, leofun012

46

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Чого це? Ні в якому разі не знущаюсь.
Англійська міжнародна мова. Український інтерфейс мело в яких додатках є, англійський майже скрізь.

47

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Droid 77 написав:

Чого це? Ні в якому разі не знущаюсь.
Англійська міжнародна мова. Український інтерфейс мело в яких додатках є, англійський майже скрізь.

гуляйте...

Подякували: leofun011

48

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

FakiNyan написав:
Droid 77 написав:

Чого це? Ні в якому разі не знущаюсь.
Англійська міжнародна мова. Український інтерфейс мело в яких додатках є, англійський майже скрізь.

гуляйте...

Ви гадаєте це так просто? Це не калькулятор .. Там дуже багато тексту в діалогах, меню і тд ..

49

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Stratego написав:
FakiNyan написав:
Droid 77 написав:

Чого це? Ні в якому разі не знущаюсь.
Англійська міжнародна мова. Український інтерфейс мело в яких додатках є, англійський майже скрізь.

гуляйте...

Ви гадаєте це так просто? Це не калькулятор .. Там дуже багато тексту в діалогах, меню і тд ..

тре було відразу українською робить

Подякували: flatliner, leofun012

50

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

у вас навіть відео не для українців зроблене. Яка різниця між вами, і отими dсіма патапами, та рештою, котрі створюють контент відразу росіською, а українці хай самі там якось розбираються, і так зрозуміють...

Подякували: flatliner, harentius2

51

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Ви даремно так.
Я в Одесі живу. Живу тут - розмовляю російською.
Було що жив там де говорили по українськи. Розмовляв прекрасно.
Але спеціально, заради принципу .. Це не таке просте завдання заради принципу. Моє завдання зробити зрозуміло, а не принципово.

52

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Доречі..
Цей редактор кожен може сам наповнювати. Якою мовою шаблони створите, на такому будуть.

53

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Stratego написав:

Моє завдання зробити зрозуміло

ви не впорались

54

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Щойно з Одеси. Розмовної української на вулицях - як у Києві 10 років тому. Хоча вивіски російською пригнічують.

Подякували: ch0r_t1

55

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Так хіба тільки в Одесі.
В багатьох містах розмовляють кому як зручно.
Вивіски то взагалі окрема тема. Є навіть англо-російським суржиком, по прочитанню якого навіть не одразу розумієш сенс написаного.

56 Востаннє редагувалося ch0r_t (17.05.2021 04:14:50)

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

koala написав:

Щойно з Одеси. Розмовної української на вулицях - як у Києві 10 років тому. Хоча вивіски російською пригнічують.

Підтверджую, буваю там. В Кропивницькому незнати чи краще чи гірше - якась мутована спотворена Українсько-російська особливо всі продавчині і всі заклади - вивіски Українською, а говорять всі російською, навіть в банках. Дивно, але 50-60% лікарів перейшли на Українську, молодший медичній склад шпрехає російською або якоюсь мішаною мовою.

57

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Редактор практично цілком робочий. Всі шаблони (кнопки для Блоків) створюються виключно зовні.
https://kibor-bot.com/forum/topic.php?f … 1621345581
Редактор https://kibor-bot.com/VisualEditor.rar
http://b.сайт-злодій/b35/2105/ee/d05d46c9c2df.jpg

58

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

От серйозно не розумію для чого це тут, вибачте.

59 Востаннє редагувалося Stratego (25.05.2021 09:46:26)

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

harentius написав:

От серйозно не розумію для чого це тут, вибачте.


Що не зрозуміло?
Це форум з програмування?
Це розділ форуму "Інші мови програмування"?

Або ви не согластнi, що це "Інші"?


Тест драйв програми.
Автоматизація гри Риболовля ..

https://www.youtube.com/watch/P-idnAwtQ2g

http://b.сайт-злодій/b11/2105/fe/fb70421f3f43.jpg

Подякували: 0xDADA11C71

60

Re: Кібор - інтегроване середовище розробки ботів.

Що не зрозуміло?

Не зрозуміло, що тут робить продукт, призначений не для українців.
Є купа тематичних форумів, для такого. Від цього форуму я очікую трохи іншого.
І взагалі, ваші всі посилання і відео виглядять наче ви знущаєтеся, але ж наче ні, все серйозно...

Прихований текст

Ви даремно так.
Я в Одесі живу. Живу тут - розмовляю російською.
Було що жив там де говорили по українськи. Розмовляв прекрасно.

От чомусь це тільки в одну сторону працює. Коли такі одесити приїзджають в якесь місто, там де прийнято говорити українською, то вони чомусь на неї не переходять. Зате всім у себе розказують як краще асимілюватися. Я-то розумію чого так, але тут не місце розвивати цю тему.

Подякували: FakiNyan, dot2