що таке якість ? Якість з точки зору бізнесу та з точки зору індустрії ?
З точки зору саме бізнесу, якість - це відповідність критеріям прийому, тобто чи спроектована деталь відповідає виготовленому екземпляру. Не знаю як зараз на виробництві, однак раніше були такі "відділи котролю якості", котрі перевіряли продукцію на критерії.
▼Прихований текст
Є анекдот про це:
Європейська компанія замовила певні деталі на японському заводі. В критеріях прийому написали "4 бракованих деталі на тисячу штук". Японці надіслали виготовлені деталі разом із супроводжувальним листом: "ми не розуміємо концепцію, однак на вимогу вельмишановного замовника, запакували окремо по 4 браковані деталі на кожну тисячу штук".
При цьому успішність товару - це сукупність багатьох факторів. Це і відповідність критеріям, вартість сировини, ціна, назва бренду ("blue water" в Україні нагадує "блювоту", тому не підійде, хоч би яка хороша була ця вода), розміщення точок продажу, часом при інших рівних - навіть рівень привітності консультантів.
----
Upd: При цьому якість побутової техніки зараз і якість її 40 років тому - це різні речі. Річ у тім, що згідно з одним популярним економічним дослідженням, якщо техніка не ламається, то дохід виробника не зростає. Отже, почали навмисне закладати зношуваність в деталі побутової техніки аби користувач звертався в ремонт, або ж навіть таким чином виготовляють аби ремонтувати стало невигідно і користувач бігом купував новий виріб.