Тема: Unity Після компіляції не працює на андроїд

Пивіт. Мене звати Володимир. Вирішив створити ігру на андроїд і зробити реєстрацію та авторизацію, зберігання даних гравця через FireBase базу данних.Все по інструкції встановив,написав код,протестував і все працювало на ПК. Скомпілював на андроїд а там не працює строка реєстрації. В чому може бути причина?Чому на ПК працює, а на телефоні не працює?При натисканні на кнопку має відбутися реєстрація користувача,але цього не відбувається.
auth.CreateUserWithEmailAndPasswordAsync(email.text, password.text); не спрацьовує на телефоні, текст виводить.

public void ButtonRegistr()

    {
        info.text = email.text + password.text;
        auth.CreateUserWithEmailAndPasswordAsync(email.text, password.text);
        string auto;
        if(toogle.GetComponent<Toggle>().isOn == true)
        {
            auto = "ON";
        }
        else
        {
            auto = "OFF";
        }
        Save(email.text.Replace(".",""),userName.text, point.text, reward.text,auto);
    }

2

Re: Unity Після компіляції не працює на андроїд

Що означає "не відбувається"?

vovanxxx.2013 написав:

має відбутися реєстрація користувача,але цього не відбувається

Як ви діагностували, що реєстрація не відбулася?

3

Re: Unity Після компіляції не працює на андроїд

в console.firebase.google.com там база даних і дані про користувачів