1

Тема: Як краще реалізувати ранер?

Добрий день, друзі.

Я програмую на андроїд гру, ранер. В мене питання. Як краще, або оптимізованіше буде зробити рух уперед. Щоб сцена рухалась під гравцем, чи навпаки, щоб гравець рухався і яка різниця?
І сюди ще питання (щось мені здається що воно безглузде): якщо ми реалізуємо ранер шляхом переміщення саме гравця(гравець постійно рухається вперед, дорога генерується та видаляється) то координата гравця постійно збільшується, і це число займає все більше пам'яті?
Заздалегідь дякую!

2

Re: Як краще реалізувати ранер?

Ця гра, це щось штибу нескінченного бігу? У 2д?
Тоді можете зробити камеру статичною і замість того, щоб рухати гравця (а за ним камеру), просто спавніть кусочки вашої карти поза екраном і рухайте їх у протилежному напрямку, у якому ваш персонаж має бігти. Це дасть ефект наче ваш персонаж біжить. Тоді і проблеми з нескінченним збільшенням координати вашого персонажа не буде.

Хоча, ще можна робити просто origin reset. Так теж багато де роблять, ось хороша ілюстрація, яка показує в чому суть:

Прихований текст

https://i.imgur.com/ptYBQAo.gif

Подякували: leofun01, danaroz12342

3

Re: Як краще реалізувати ранер?

Так, але все ж таки, якщо гравець буде рухатися,це сильно вплине на продуктивність? У мене є сирий ранер, в якому персонаж стоїть на місці, та я думав його переробити в те щоб він рухався вперед, (просто поекспериментувати з фізикою, управлінням..) та ось подумав чи не вплине це на продуктивність?

4

Re: Як краще реалізувати ранер?

Ви пропонуєте зайнятись гаданням на кавовій гущі?
Ми не бачимо вашого коду, стеку технологій та навіть невідомо чи ви гру у 2д чи 3д розробляєте?
Ну, можу допустити, що так, це може вплинути на швидкодію, а в яку сторону (кращу чи гіршу), сказати маєте ви самі. Візьміть того свого телехфона та заміряйте одну та другу реалізації. Хоча, чесно, я от взагалі не розумію яким боком вам вилізла та продуктивність? На даному етапі

У мене є сирий ранер, в якому персонаж стоїть на місці

, гра у вас видає 2 фпс? Якщо ні, то не бачу жодних проблем.

P.S - так фпс не є об'єктивним показником швидкодії, але це точно не є проблемою на вашому етапі
P.S.S - і так, якщо у вас персонаж стоїть на місці весь час, то це не ранер ;)

Подякували: danaroz12341

5

Re: Як краще реалізувати ранер?

То я просто задля інтересу питаю. Буде забивати пам'ять чи ні

6

Re: Як краще реалізувати ранер?

Що означає "забивати пам'ять"?
Ну, якщо не будете вантажити 8к текстури, які ви не будете використовувати (як в одній грі), то не буде нічо забивати.

Подякували: danaroz12341

7

Re: Як краще реалізувати ранер?

Я просто думав, можливо, ця цифра координат(машинки яка рухається завжди) буде зберігатися у ОП і забивати її. Це звісно, дуже дуже мало забере, я розумію, але все ж таки.
Усім дякую)