Тема: Як краще реалізувати плеєра на юніті?
Доброго дня.
Я новачок, вчуся робити ігри на юніті.
Мені, приміром, треба реалізувати плеєра,т.є. об'єкт, яким керує сама людина. Цей об'єкт один на сцені, але є різні його варіанти в префабах.(щоб, наприклад, ви могли поміняти його десь в головному меню, і він мав іншу швидкість, або виглядав інакше). До недавнього часу я робив так:
public class Player: MonoBehavior
{
[Serialised Field] private _speed;
// це щоб можна було змінювати значення швидкості з інспектора
public static speed;
}
private void Start ()
{
speed = _speed;
}
Так я вішав скрипт на різні префаби і робив різну швидкість. Статичне поле треба було мені щоб з різних скриптів звертатися до змінної без посилання на об'єкт.
Нещодавно дізнався про сінгелтон, але всі кажуть що це не найкращий варіант, особливо якщо цих сінгелтонів буде багато(типу ще якщо буде скрипт геймменеджер, і ще якісь менеджери) .
А про кращий варіант для цього ніхто не розповідав:(.
Може ви розкажете, або порадите де можна знайти інформацію про те як зробити все правильно, і як роблять це більш професійні розробники ніж я?
Заздалегідь дякую.