Ось можлив хтось за 10 років подякую мені)
#include <iostream>
#include <math.h>
using namespace std;
class Point
{
public:
    double x, y;
    Point() // Точки на осі х 
    {
        x = 0;
        y = 0;
    }
    Point(double _x, double _y)
    {
        x = _x;
        y = _y;
    }
    void set(double _x, double _y)
    {
        x = _x;
        y = _y;
    }
};
class Line //
{
public:
    Point A, B;
    Line()
    {
        A.set(0, 0);// обнуляю точку а і б забираємо зайве сміття 
        B.set(0, 0);
    }
    Line(Point _A, Point _B)
    {
        A = _A;
        B = _B;
    }
    void set(Point _A, Point _B)
    {
        A = _A;
        B = _B;
    }
    double lenght()
    {
        return sqrt(pow(A.x - B.x, 2) + pow(A.y - B.y, 2)); // Формула для дерикторених координат 
    }
};
class Quatrangle { // класс чотирикутник 
public:// Оголошення загальнодоступних членів класу
    Point A, B, C, D; // ологолушуєм точки 
    Line AB, BC, CD, AD; // відрізки 
    Quatrangle()
    {
        A.set(0, 0);
        B.set(0, 0);
        C.set(0, 0);
        D.set(0, 0);
        AB.set(A, B);
        BC.set(B, C);
        CD.set(C, D);
        AD.set(A, D);
    }
    // обнуляємо
    Quatrangle(Point _A, Point _B, Point _C, Point _D)
    {
        A = _A;
        B = _B;
        C = _C;
        D = _D;
        AB.set(A, B);
        BC.set(B, C);
        CD.set(C, D);
        AD.set(A, D);
    }
    bool isQuatrangle() // bool це зімнна 
    {
        bool flag = false;
        bool tmp1 = AB.lenght() >= BC.lenght() && CD.lenght() >= AD.lenght(); // аб повинне бути більше ніж бс і ...
        bool tmp2 = AB.lenght() >= CD.lenght() && BC.lenght() >= AD.lenght();
        bool tmp3 = AB.lenght() <= BC.lenght() && CD.lenght() <= AD.lenght();
        bool tmp4 = AB.lenght() <= CD.lenght() && BC.lenght() <= AD.lenght();
        if ((tmp1 == true) || (tmp2 == true) || (tmp3 == true) || (tmp4 == true)) // перевірка чи координати визначають прямокутник
        {
            flag = true;
        }
        return flag;
    }
    void Perimetr() // функція у якій записана формула для обчислення периметру 
    {
        cout << "P=" << AB.lenght() + BC.lenght() + CD.lenght() + AD.lenght() << endl;
    }
    void Plocha() // функція у якій записана формула для обчислення площі
    {
        cout << "S=" << AB.lenght() * BC.lenght() << endl;
    }
    void print()
    {
        if (isQuatrangle() == true) {
            Perimetr();
            Plocha();
        }
        else {
            cout << "Error" << endl;
        }
    }
};
void main()
{
    setlocale(0, "");
    while (true)
    {
        int q;
        cout << "1 Додати ||2 Кінець " << endl; cin >> q;
        if (2 == q)
        {
            break;
        }
        else if (1 == q)
        {
            float t1, t2, t3, t4, t5, t6, t7, t8;
            cout << "  точка A x="; cin >> t1;
            cout << "  точкаA y="; cin >> t2;
            cout << "  точкаB X="; cin >> t3;
            cout << "  точкаB Y="; cin >> t4;
            cout << " точка C X="; cin >> t5;
            cout << "  точкаC Y="; cin >> t6;
            cout << " точка D X="; cin >> t7;
            cout << "  точкаD Y="; cin >> t8;
            cout << endl;
            Point A(t1, t2), B(t3, t4), C(t5, t6), D(t7, t8);
            Quatrangle pryam(A, B, C, D);
            pryam.print();
            cout << endl;
        }
        else { continue; }
    }
    system("pause");
}