Одразу зазначу, що я не фахівець з UI/UX, тобто висловлюю думку як користувач.
Телефони зверху - це правильно. Не люблю, коли їх у футер кидають. Але немає месенджерів. Звісно, це не до розробника сайту питання, але є вже незручність.
Телефон один Київстар, другий Водафон, але без підписів. Незручно.
Телефони написані двічі, удруге - без посилань. Незручно.
5 товарів - це що таке? За якими критеріями саме вони на першій сторінці? Це найпопулярніші? Чи товари зі знижками? Чи найкращі зразки?
Ціни не в рядок. Тут не скажу, як краще - може, дійсно потенційний покупець спершу зачепиться оком за конкретний товар, а потім полізе униз ціну дивитися, а не шукатиме стовпчик-рядок; але, як на мене, вирівняти ціни по нижній межі було б краще.
Коли наводиш на картинку категорії, вона наїжджає на попередній напис. Це, мабуть, найбільша проблема.
У футері - знову телефони, без посилань, уже третій формат запису номера: хедер +38(050)8665417, тіло ☎(050)8665417, футер +38(050)866-54-17. Це справляє враження, що сайт робили різні люди в різний час, хто так, хто так. А це недобре.
О, месенджери з'явилися. Але без посилань.
Абсолютно незрозуміло, що таке "зона обслуговування", якщо "Доставка меблів здійснюється в будь-яку область України!". Якось переформулювати б, на кшталт "власна служба доставки" і "доставка поштовими сервісами".
У цілому сайт справляє враження надто "голого". Мінімалізм - це, звісно, добре, але від меблів чекаєш комфорту, і від сайту меблів теж.