Тема: C# - піднесення цілих чисел до кубу
Створити программу піднесення цілих чисел до кубу
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → C#, .NET → C# - піднесення цілих чисел до кубу
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Створити программу піднесення цілих чисел до кубу
Це у розділ пропоную роботу, чи як?
Ну добре, ось код:
int a = 100;
... //введення а
int b = a * a * a;
...//вивід bChemist-i, думаю людина хоче з інтерфейсом зробити
Ну добре, нехай тоді буде з інтерфейсом:
interface ICube
{
   // Property signatures:
   int x
   {
      get;
      set;
   }
   
}
class Cube : ICube
{
   // Fields:
   private int _x;
   // Constructor:
   public Cube(int x)
   {
      _x = x * x * x;
   }
   // Property implementation:
   public int x
   {
      get
      {
         return _x;
      }
      set
      {
         _x = value;
      }
   }
}
class MainClass //or Program
{
   static void PrintCube(ICube p)
   {
      Console.WriteLine("x={0}", p.x);
   }
   static void Main()
   {
      int a = 100;
      
      Cube p = new Cube(a);
      Console.Write("My Cube: ");
      PrintCube(p);
   }
}А ось як працює:
http://ideone.com/tnbZ5X
а може він хтів щось таке? 
public interface INeko
         {
             void Nyaaa(double kawaii);
         }
         class MyNeko:INeko
         {
             private double nyashka;
             public void Nyaaa(double kawaii)
             {
                 nyashka = kawaii*kawaii;
             }
             public override string ToString()
             {
                 return ">^.^< " + nyashka*(Math.Sqrt(nyashka))+"\n*-* *-* *-* *-* *-* *-* *-* *-* *-*";
             }
         }
         public static void DoNya()
         {
             INeko neko = new MyNeko();
             string cmd = " ";
             do
             {
                 cmd = Console.ReadLine();
                 try
                 {
                     neko.Nyaaa(double.Parse(cmd));
                     Console.WriteLine(neko.ToString());
                 }
                 catch (Exception)
                 {
                     if (cmd != "")
                         Console.WriteLine("бака!!!");
                 }
             } while (cmd != "");
             Console.WriteLine("сайонара десу^^");
             Thread.Sleep(3000);
         }
        private static void Main(string[] args)
        {
            Thread kawaii_thread = new Thread(DoNya);
            kawaii_thread.Start();
        }Для піднесення числа до степеня використовуй
Math.Pow(x, y), де х - число, а у - степінь
Для піднесення числа до степеня використовуй
Math.Pow(x, y), де х - число, а у - степінь
Ви пропустили річний ювілей цього треду, він був майже місяць тому.
Для піднесення числа до степеня використовуй
Math.Pow(x, y), де х - число, а у - степінь
Ви б ще через гоуту проблему вирішували. Жодного дизайн-патерна не задіяно, вже не кажучи, що жодного класу в проекті не описано. І взагалі, для вирішення подібних задач існують спеціалізовані фреймворки, якими нормальний програміст, якщо він хоче працювати за фахом, мусить володіти.
А в C++20, кажуть, будь-яка програма буде виглядати
auto main( auto Auto )
{
  auto( Auto );
}А компілятор за контекстом визначатиме, який саме код підставити 
А в C++20, кажуть, будь-яка програма буде виглядати
auto main( auto Auto ) { auto( Auto ); }А компілятор за контекстом визначатиме, який саме код підставити
 
 то це ж майже ШІ, нє?
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися