Добрий день усім!
Я трохи був зайнятий і не заходив на форум...
Дякую за обговорення, дякую за недоліки...
Якщо ще цікаво, то ось мої відповіді та коментарі:
- цей сайт робився десь в році 2015, але з того часу було внесено багато змін. Дизайн та структура майже та сама, що і була, тому всі зауваження доречні, бо в сучасних сайтів немає того всього. Так, тут є дублювання інформації, купа тексту, блоків, головна сторінка перевантажена інформацією. Але так тоді робили - на головній блоки, що містять початок тексту та картинку, що веде в якийсь пункт меню. Люди на перших етапах сайту завжди переходять з пошуку на головну, мало хто тицяє меню, шукає там двері чи профілі - а тут картинки повсюди, візуально можна здогадатись що де. Тому таке рішення.
- купа тексту знизу - раніше він був схований, було видно лише верхня частина, але Google наче якось вирішив, що схований текст не рахується за текст, тобто він рахується, але є нюанси, які ніхто, мабуть, і досі не розуміє. Вирішили текст відкрити, хай Google читає і насолоджується
- додаткові сірі непомітні посилання зверху - вони додалися після створення, а в червоне меню не поміщалися. Куди ж їх припхнути? Вирішили туди, нагору. Так сталося, що вони одні з найпопулярніших за статистикою, бо люди рахують на калькуляторі, читають про компанію, дивляться контакти та фото робіт. Фотки там - окрема тема, їх фоткають робітники після монтажу, якість ніяка, але це дає, як на мене, якийсь шарм, що це не крута розкручена компанія, де на монтаж приїзджає фотограф - і це все вже додано до цін, а маленька та проста, "як двері", що зосереджена на вікнах і їм цей сайт та фотки нідочого
- в футері 2023 рік - зробили так, щоб він автоматично проставлявся той, який зараз. Так, правильно було б, не міняти його і залишити 2015, але тоді може здатися, що сайт закинули, а так хоч якесь нагадування, що він працює, змінюється і т.д.
- а щодо мови та суміжних питань - в Харкові до повномасшатбної війни був невеличкий спротив в цьому питанні... Люди переважно російськомовні, писали запроси в Google на звичній для них мові - і сайт показувався той, який найбільше співадає їхнім запросам. Проіндексовані RU-сторінки з 2015 року набирали пошукового рейтингу, зовнішніх посилань і якщо змінити їх мову, тексти або адресу - це могло трохи нашкодити, бо Google тоді б почав би це обробляти та якось неконтрольовано змінювати пошукову видачу. Додавши українські сторінки з /ua/ без змін RU-сторінок ми не зламали те, що мали, з точки зору Google, а ще і отримали багату кількість переходів з нових україномовних запросів в пошуку. Але сумно, що по статистиці, яку ми бачимо при відстеженні відвідувань, і досі переважають RU-запроси. Тому поки так, щоб не втрачати потенційних клієнтів. Я, наприклад, вже давно в пошуку Google використовую українську, так я знаходжу дійсно те, що мені треба з відповідним сервісом та обслугованням, всі дійсно круті компанії Харкова перейшли на українську, а якщо хтось не перейшов - то, відповідно, вже не відповідає вимогам моїм і багатьох інших клієнтів. Добра новина, що кількість україномовних запросів збільшується - це видно по тій же статистиці, і всі будуть і надалі підлаштовуватись під ці нові запроси, перекладати сайти, рекламу та відповідно спілкуватись з клієнтами... Окрім, звичайно, якихось фріків, але зараз тут з ними питання вирішується швиденько, через розголос чи падіння репутації. Загальна тенденція позитивна, як на мене. Прикро тільки, що суттєві зміни сталися лише коли бомби та ракети почали прилітати від російськомовних. Але хоч так... А щодо "проекти" чи "проєкти" - знову ж таки, люди в Google пишуть переважно "проекти", сторінок в пошуку з цим словом більше, отже, поки залишаємо "е"
Дякую всім ще раз!
Чудовий форум, чудові люди!