archie26 написав:Мені ось що цікаво, з якою проблемою найчастіше звертаються до сервісних центрів? Проблеми з ПК, принтер не потрібен.
Залежить від спеціалізації сервісного центру. Без врахування гарантійних то:
Якщо займається наприклад мережевим обладнанням то там взагалі проблеми діляться на три категорії:
1. пошкодженя портів
2. не читав інструкції
3. здох блок живлення
4. неправильна експлуатація
5. незнання стандартів
6. була блискавка у тих хто не знає стандартів
7. ті про які ходять легенди, але не кожному довелося бачити хоч раз.
Якщо займається наприклад серверним:
1. криво лапий (щось вломили)
2. я у мами інженер (тут все що захочеш або зламало або хоче щоб поламали)
3. немає кому обслуговувати (щось вмерло через перегрів чи натякнуло щоб віднесли до СЦ де його почистять та повернуть)
4. заміна жорсткого диску бо віджив своє
5. поміняти батарейку в raid-контролері
6. проблеми з блоком живлення
7. проблема з пам'ятю, бо скажемо так віджило своє так умови були терпимі а не ідеал
8. не читав інструкції
Якщо промислова автоматика:
1. не читало інструкції
2. не правильна експлуатація (не ті умови, не той монтаж і т.д.)
3. не перевірило чи правильно підключило (переплутало і подало не те не туди)
4. не знання стандартів, норм і т.д.
5. я у мами інженер (воно з бумажко але без знань)
6. бракувало кваліфікації чи знань
7. віджило своє (вичерпано термін експлуатації вже давно)
Якщо там де займаються дисплеями:
1. розбив
2. залив (потрапляння рідини в зону шлейфу декодера)
3. проблеми з напругою живлення
4. проблема з блоком живлення
5. вмер якийсь з портів
Якщо там де безпровідним зв'язком:
1. блоки живлення
2. вломило порт
3. немає нормального заземлення
4. я у мами інженер (брак знань для розуміння принципу роботи радіозв'язку)
5. не читало інструкції
6. хоче магії (немає грошей на те що може тому хоче щоб якоюсь магією змусили те що має)
7. була блискавка
8. люблю шерстяні светри
Коротко в кожній ніші є щось своє, але як бачите є спільне.