Тема: Питання обміну по sokets c#
Мої вітання.
Я намагаюсь налагодити обмін через сокети. Створив сервера і кліента.
Сервер
// ...
var client = e.TcpClient;
NetworkStream networkStream = client.GetStream();
while(true) {
byte[] query = new byte[32];
networkStream.Read(query, 0, query.Length);
if(query[1] == 0x0a) {
byte[] entpass = new byte[] { 0x00 };
byte[] sizeBuffer = new byte[4];
networkStream.Read(sizeBuffer, 0, sizeBuffer.Length);
int size = BitConverter.ToInt32(sizeBuffer, 0);
byte[] data = new byte[size];
int bytes = networkStream.Read(data, 0, size);
// ...
// Далі йде читання даних з БД
}
// ...
}
Клієн робить заклик з необхідним флагом, наприклад "0x0a" і отримує данні.
В мене трапилось проблемка і відразу питання: після з'єднання з сервером і отримання порції данних "ліг" клієнт - я поставив MessageBox на виняток.
В моєму розумінні сервер мав би зупинитися на інструкціі "networkStream.Read(query, 0, query.Length);"
А він "молотить" далі ...
Поясніть, будь ласка, з чим повязана така ситуація.