1

Тема: UE5 StaticMesh Overlapping

Бажаю здоров'я, шановні форумчанини.
Суть проблеми:
Скачав безкоштовні ассети з маркетплейсу, не знаю чи можна тут назви їх вставляти, там короче всілякі громадські туалети, бочки, ящики і тд. Я створив тригер і в блупрінт левелі написав, що якщо цей тригер щось перетинає, то має виконуватись Destroy до цього актора, з яким перетинається тригер бокс. І ось проблема в тому, що деякі меші з цього паку не реагують на оверлеп, взагалі, пробував відлагоджувати, просто не фіксується перетин з цими мешами, однак деякі меші все чітко перетинають. Налаштування колізій такі ж самі, як і в тих мешах, які фіксують перетин, GenerateOvelapEvents включено. Зміна масштабу тригера також не допомагає, але я сумніваюсь що в цьому проблема, бо ставив великі об'єкти, збільшував їх масштаб на півкарти, і воно перетинало, а ставиш маленький туалет, фігушки, не фіксує. Не надаю код, бо не зі всіма об'єктами така проблема, тому думаю справа тут не в коді, але можу надати, якщо необхідно. Допоможіть будь ласка, бо не розумію що робити, і як назло прикольні меші не фіксують перетин ????.

2

Re: UE5 StaticMesh Overlapping

Я схоже знайшов причину. Це мабуть через те, що ці меші, які не перетинаються мають ComplexSimpleCollision. А як їх перетнути з тригером на карті? Бо я щось пробую, і лише EventHit прокає, і то лише з персонажом.

3

Re: UE5 StaticMesh Overlapping

Усе, я розібрався) Я правильно визначив причину. Якщо комусь цікаво, то щоб пофіксити, треба зайти в налаштування самого ассета (пкм на меш ассету і edit) і там вже знайти CollisionComplexity рядок і змінити на щось інше, ніж Use Complex Collision As Simple.

Подякували: leofun011

4

Re: UE5 StaticMesh Overlapping

А якщо хочете, щоб у вас була складна колізія (Complex Collision) і вона перетиналась, то там же створіть у вкладці Collision, AutoConvexCollision і встановіть це в рядку ComplexCollisionMesh.
Сподіваюсь це допоможе вирішити це питання таким же початківцям, як і я.

Подякували: leofun011