Тема: UE5 StaticMesh Overlapping
Бажаю здоров'я, шановні форумчанини.
Суть проблеми:
Скачав безкоштовні ассети з маркетплейсу, не знаю чи можна тут назви їх вставляти, там короче всілякі громадські туалети, бочки, ящики і тд. Я створив тригер і в блупрінт левелі написав, що якщо цей тригер щось перетинає, то має виконуватись Destroy до цього актора, з яким перетинається тригер бокс. І ось проблема в тому, що деякі меші з цього паку не реагують на оверлеп, взагалі, пробував відлагоджувати, просто не фіксується перетин з цими мешами, однак деякі меші все чітко перетинають. Налаштування колізій такі ж самі, як і в тих мешах, які фіксують перетин, GenerateOvelapEvents включено. Зміна масштабу тригера також не допомагає, але я сумніваюсь що в цьому проблема, бо ставив великі об'єкти, збільшував їх масштаб на півкарти, і воно перетинало, а ставиш маленький туалет, фігушки, не фіксує. Не надаю код, бо не зі всіма об'єктами така проблема, тому думаю справа тут не в коді, але можу надати, якщо необхідно. Допоможіть будь ласка, бо не розумію що робити, і як назло прикольні меші не фіксують перетин ????.