1 Востаннє редагувалося Quadrathell (28.05.2024 09:40:03)

Тема: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

https://replace.org.ua/uploads/images/7872/3e552174240d20ffc32ee8a779f96384.png


Гра: покроковий 2D рогалик, з нахилом на настільну РПГ
Ціль гри: Знайти 3 частини порталу, вбити смерть і повернутись назад у портал.
Платформа: Linux 64, Windows 64
Мова: Українська, Англійська
МП: Purebasic
Статус: В розробці, альфа-версія
Розробка: https://quadrathell.itch.io/map-up
Розробник: quadrathell

Особливості гри: Для проходження гри, вам потрібно зберігати баланс, такий як життя, їжа, вага та інше... Всі ці параметри впливають на дієздатність героя. Не вийде вбивати ворогів коли ви сильно поранені. Вчасно лікуйтесь, годуйте персонажа, використовуйте еліксири та користуйтесь тактикою нападу першим, бо закони виживання діють також і на ворогів.

Запуск гри для linux: (бажано із консолі, щоб бачити генерацію мапи)

./starter_linux 

Запуск гри для Windows:

starter_windows.exe

Кратка інструкція по грі в архіві, відео можна подивитись на сторінці розробки.

Подякували: Chemist-i, leofun012

2

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

Зробіть сторінку на itch.io, бо в телеграм багато хто не полізе заради вашої гри.

Подякували: Quadrathell, leofun012

3

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

Tarpan87 написав:

Зробіть сторінку на itch.io, бо в телеграм багато хто не полізе заради вашої гри.

Я вже думав над цим, як що не буде складнощів, то спробую розміщати там...

Подякували: Tarpan871

4

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

Зробив сторінку гри itch.io
Виправив шапку, замінив посилання.

Подякували: Tarpan87, leofun012

5

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

Програма не правильно працює з вказівником (мишкою), відправляє його низче і правіше ніж низний правий кут вікна.

6

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

leofun01 написав:

Програма не правильно працює з вказівником (мишкою), відправляє його низче і правіше ніж низний правий кут вікна.

це коли предмет береш чи взагалі сам курсор?
Сама ліва верхня крапка є зоною колізії.
https://replace.org.ua/uploads/images/7872/92bd57fa70321ba775bf5344bc8cc8a5.png

7

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

leofun01 написав:

Програма не правильно працює з вказівником (мишкою), відправляє його низче і правіше ніж низний правий кут вікна.

Вибачаюсь, я зрозумів у чому була справа, все через адаптацію монітора 125% і налаштувань компілятора.
Зробив фікси для Віндовс і залив на сайт itch.io - посилання в описі.
Пишу гру під Лінукс, а компілюю під Віндовс 7, тому не дослідив проблеми, доки не встановив віндовс 10 для тестування.

Подякували: Tarpan87, leofun012

8

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

Не запускається в 32 розроядній Windows XP. І де взагалі 32 розрядна версія?

Подякували: Quadrathell1

9

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

javascriptIsLife написав:

Не запускається в 32 розроядній Windows XP. І де взагалі 32 розрядна версія?

Буде 32 бітна версія, сьогодні до вечора зроблю і повідомлю вас про це...

Подякували: Tarpan871

10

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

javascriptIsLife написав:

Не запускається в 32 розроядній Windows XP. І де взагалі 32 розрядна версія?

На сайті https://quadrathell.itch.io/map-up додана 32 бітна версія гри.

Подякували: leofun01, Chemist-i, javascriptIsLife3

11 Востаннє редагувалося javascriptIsLife (01.05.2024 18:38:04)

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

  • В повноекранному режимі перші букви тексту залазать за межі екрану так що видно лише половину букви.

  • Не в повноекранному режимі гра жере ЦП, підгальмовує а у вказівника мишки зʼявляється інерція тому що він не відразу переміщається по екрану.

  • Початкове спорядження повинно бути вдягнено бо дратує кожного разу все це одягати.

  • Пункти меню повинні активуватися також і клавішами додаткової цифрової клавіатури.

  • Кнопка Start game в вікні запуску гри повинна бути в фокусі щоб по натисненню клавіші Enter гра запускалася і не потрбіно було ялозити мишкою або натисклати Tab.

  • Після смерті клавіші руху працюють і коли їх натискаєш зʼявляються повідомлення про те що потрібно стільки–то очок для здійснення дії.

  • Може ввести в гру палатку щоб можна було поспати і відновити здоровʼя?

  • Річ в руці не можна замінити на іншу простим перетягуванням з інвентарю.

  • Програма не завершується по Alt+F4 і по натисненню на кнопку закриття вікна.

Подякували: leofun01, Quadrathell2

12

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

javascriptIsLife написав:

В повноекранному режимі перші букви тексту залазать за межі екрану так що видно лише половину букви.
Не в повноекранному режимі гра жере ЦП, підгальмовує а у вказівника мишки зʼявляється інерція тому що він не відразу переміщається по екрану.

Хотілось би глянути скріншот чи фото як це виглядає, поки що нема ХР щоб перевірити...
На рахунок ЦП і інертності вказівника, я помітив що це дуже впливає із-за адаптації монітора 125% і вище... На створення збільшеного зображення використовуються додаткові ресурси.
Роблю розробку під Linux на ноуті з інтегрованою відеокартою і процесором Соre 2 Duo 2Ггц і таких проблем не виникає... Спробую на віндовс версіях замісць DirectX задіяти OpenGL може допоможе.

javascriptIsLife написав:

Початкове спорядження повинно бути вдягнено бо дратує кожного разу все це одягати.

Я думав це кращий початок для ознайомлення з інтерфейсом, подумаю над вибором варіантів старту гри.

javascriptIsLife написав:

Пункти меню повинні активуватися також і клавішами додаткової цифрової клавіатури.

Зрозумів, спробую зробити.

javascriptIsLife написав:

Кнопка Start game в вікні запуску гри повинна бути в фокусі щоб по натисненню клавіші Enter гра запускалася і не потрбіно було ялозити мишкою або натисклати Tab.

Щось придумаю, бо це перше що я зробив у меню, так воно і залишилось.

javascriptIsLife написав:

Після смерті клавіші руху працюють і коли їх натискаєш зʼявляються повідомлення про те що потрібно стільки–то очок для здійснення дії.

Це поки альфа, я ще не міркував як реалізувати смерть персонажа, але щось буде.

javascriptIsLife написав:

Може ввести в гру палатку щоб можна було поспати і відновити здоровʼя?

Я вже думав про це, Скоріше так і буде, тільки намет потрібно буде створити...

13

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

javascriptIsLife написав:

В повноекранному режимі перші букви тексту залазать за межі екрану так що видно лише половину букви.

Виявилося що на моніторі збилися налаштування.

14

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

javascriptIsLife написав:

Не в повноекранному режимі гра жере ЦП, підгальмовує а у вказівника мишки зʼявляється інерція тому що він не відразу переміщається по екрану.

Щось не так з 32 розрядною версієї. В 64 розрядній Windows 7 64 бітна версія працює відмінно а от 32 розрядна підгальмовує.

Програма реагує на клавішу Escape навіть якщо вона частиною комбінації (Ctrl+Shift+Escape).

Подякували: leofun01, Quadrathell2

15

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

javascriptIsLife написав:
javascriptIsLife написав:

Не в повноекранному режимі гра жере ЦП, підгальмовує а у вказівника мишки зʼявляється інерція тому що він не відразу переміщається по екрану.

Щось не так з 32 розрядною версієї. В 64 розрядній Windows 7 64 бітна версія працює відмінно а от 32 розрядна підгальмовує.

Програма реагує на клавішу Escape навіть якщо вона частиною комбінації (Ctrl+Shift+Escape).

З 32 бітною на віндовс 7 у мене є можливість подивитись... гляну...
На рахунок кнопок, так... нема блокування, подія пов'язана на відстеження натискання ESC, і там хоч 10 кнопок нажато і серед них є ESC то Event відпрацьовує... Як що це заважає, то спробую виправити.

16

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

А ще не по Alt+Tab не перемикається між вікнами інших програм.

17

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

javascriptIsLife написав:

А ще не по Alt+Tab не перемикається між вікнами інших програм.

Взагалі коли в грі, то мишка повинна повністю перехоплюватись грою, принаймні під Linux альт-таб не допоможе...
У Винді все якось інакше працює...
Але, для того щоб маніпулювати з вікном, треба вийти в головне меню, там мишка відпускається...
І тоді, вікно можна згорнути чи пересунути, виконувати різні інші справи.

Під віндою можна зробити щоб мишка була наскрізна і мінялася на системну за межами гри, це робиться завдяки командам API, на яких я не розуміюся поки що... плюс до всього Лінукс API не підтримує.

18

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

javascriptIsLife написав:

по Alt+Tab не перемикається між вікнами інших програм.

Це вже проблема операційної системи, вона мала перехопити комбінацію якщо комбінація системна, або пустити комбінацію до програми якщо комбінація не системна.
Глянув в WinAPI, а воно диряве як маскувальна сітка. Там розробник має можливості сильно більші ніж треба. І навіть Ctrl+Alt+Delete можна перехоплювати, якщо підмінити деякі системні файли.

Quadrathell написав:

... плюс до всього Лінукс API не підтримує.

Яке API Linux не підтримує ? Різні стільниці дають різні API, кожний своє.

19

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

leofun01 написав:

Яке API Linux не підтримує ? Різні стільниці дають різні API, кожний своє.

Малось на увазі, що компілятор Purebasic під Linux не підтримує команди WinApi та інші взагалі, принаймні я про це не знаю.

leofun01 написав:

Це вже проблема операційної системи, вона мала перехопити комбінацію якщо комбінація системна, або пустити комбінацію до програми якщо комбінація не системна.
Глянув в WinAPI, а воно диряве як маскувальна сітка. Там розробник має можливості сильно більші ніж треба. І навіть Ctrl+Alt+Delete можна перехоплювати, якщо підмінити деякі системні файли.

На Linux у грі працюють Alt+Tab і можна навіть накласти інше вікно поверх, але гра не відпускає мишку... Тому іншими вікнами можна маніпулювати хіба що гарячими кнопками. Але як уже писав, у головному меню я відпускаю мишку...

20

Re: Map_Up, 2D покроковий рогалик під Віндовс та Лінукс

Привіт всім.
Додав у гру звуків за допомогою генератора звукових ефектів (майже всю гру). Оновлені файли стосуються лише 64 бітних версій...
Задіяв цифрові клавіші в меню для нумпада на клавіатурі.
Знайшов декілька помилок у крафті предметів, виправив...

На рахунок 32 бітних версій:
Що я тільки не робив з компілятором, курсор залишається бути інертним у віконному режимі і це вже окрема тема, яку реалізую на кінці розробки проекта, спробую застосувати АРІ для Віндовс. Та і поки нема чистої 32 бітної Віндовс ХР, щоб протестити, а Віндовс 7 (64) скоріше за все емулює 32 бітне відображення графіки.