1

Тема: ФОП: як вести звітність для додаткової роботи?

Добрий день! Я працюю фултайм розробником на компанію. Оформлен як ФОП 3 групи, та усі звіти, обліки, податки і тп. веде бухгалтер на роботі. Хочу влаштуватись додатково в іншу компанію з частковою зайнятістю. Питання таке, як це поєднувати:
- Усе повинен вести один бухгалтер з основної роботи, та я маю йому щось передавати?
- Чи я сам маю це робити?
- Чи це все буде додатково вести інший бухгалтер на другій роботі?
У бухгалтера це ще не уточнював, тож хто має такий досвід або стикався з цим, допоможіть з цим розібратися, будь ласка. Дякую!

2 Востаннє редагувалося koala (06.05.2025 21:08:07)

Re: ФОП: як вести звітність для додаткової роботи?

Якщо ви оформлені як ФОП, то ваш обов'язок перед законом - вести звітність самостійно, ви ж підприємець (остання літера ФОП). Те, що на вашій роботі (яка за законом і не робота) бухгалтер "допомагає" вам заповнювати ваші звіти - це приємний бонус, а не його законний обов'язок.
Якщо на новій роботі вас оформлять як працівника - нічого принципово змінювати не треба, тільки обом бухгалтерам скажіть про цю ситуацію, щоб усе правильно позаповнювали; ви можете одночасно мати роботу і бути ФОПом. Але якщо на новій роботі ви теж ФОП, то вам треба буде подавати єдиний звіт - тобто вам доведеться або брати дані в обох бухгалтерів і заповнювати його самостійно, або брати в одного бухгалтера дані і нести другому, як уже домовитеся, але звіт тоді має бути один. Звіт, до речі, не дуже складний, самостійно спокійно можете заповнити, тільки акуратно і перші пару разів консультуйтеся в бухгалтера.

Подякували: Sunburst, flatliner, leofun013

3

Re: ФОП: як вести звітність для додаткової роботи?

Зрозуміло, дякую!

4

Re: ФОП: як вести звітність для додаткової роботи?

Треба мати "свого" бухгалтера. Це суб'єктивно, бо хтось робить все сам. Але ті умовні 500 грн на місяць варті зекономленого часу. А от електронні ключі я не давав нікому. Підкючайтеся до мене через AnyDesk і заповнюйте, я подивлюся, підпишу і вишлю.

Як собі самі організуєте, домовитеся - так і буде.

5

Re: ФОП: як вести звітність для додаткової роботи?

Головне на тій роботі дайте свої реквізити, скажіть що ви є ФОП, можете там працювати по договору

6

Re: ФОП: як вести звітність для додаткової роботи?

Sunburst написав:

Добрий день! Я працюю фултайм розробником на компанію. Оформлен як ФОП 3 групи, та усі звіти, обліки, податки і тп. веде бухгалтер на роботі. Хочу влаштуватись додатково в іншу компанію з частковою зайнятістю. Питання таке, як це поєднувати:
- Усе повинен вести один бухгалтер з основної роботи, та я маю йому щось передавати?
- Чи я сам маю це робити?
- Чи це все буде додатково вести інший бухгалтер на другій роботі?
У бухгалтера це ще не уточнював, тож хто має такий досвід або стикався з цим, допоможіть з цим розібратися, будь ласка. Дякую!

Привіт! У твоїй ситуації, коли ти вже працюєш як ФОП і плануєш додаткову зайнятість, дуже важливо правильно організувати облік, щоб уникнути податкових ризиків. Найкраще рішення — звернутись до професійного бухгалтера або консультанта, який зможе оцінити твою ситуацію комплексно: врахувати чинні договори, КВЕДи, податкове навантаження та можливі обмеження для ФОП 3 групи. Самостійно розібратись у всіх нюансах досить складно, а помилки можуть коштувати дорого. Тому краще не ризикувати, а делегувати це фахівцю, який підготує всі документи правильно та підкаже, як оптимально поєднати кілька джерел доходу в межах чинного законодавства.