Тема: Як в класі з dll дістати змінні програми, котра її використовує?
Значить, вся система складається з клієнта, сервера, та двох dll. Одна dll містить класи, котрі працюють з класами другої dll. Виглядає це приблизно так.
IFormatter formatter = new BinaryFormatter();
IClientData command = (IClientData)formatter.Deserialize(new MemoryStream(client.buffer)); // отримуємо клас з даними від клієнта - запит
IServerData result1 = new SuperExecutor().Executor(command);//передаємо цей клас в метод класу, котрий його якимось чином обробить, та поверне інший клас - відповідь (класи запит та відповідь знаходяться в одній dll, а клас обробник - в іншій dll)
MemoryStream ms = new MemoryStream();
formatter.Serialize(ms,result1);
client.buffer = ms.GetBuffer();
client.socket.Send(client.buffer, 0, ms.GetBuffer().Length, SocketFlags.None);//відправляємо клас-відповідь клієнту
А що, якщо мені треба якось обробити дані, котрі приходять не від клієнта, а котрі вже описані в програмі, котра виконує роль серверу? Я ж вже не зможу передати їх в клас-обробник, хіба що обернути дані в клас, котрий успадкований від інтерфейсу IClientData, але ж потім йде обов'язкова відправка класа-відповіді клієнту, а що, якщо нічого клієнту відправляти не треба?