Тема: Створення бібліотек на Сі
Народ хто знає як створюються бібліотеки на мові Сі допоможіть дуже потрібно !
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → C++ → Створення бібліотек на Сі
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Народ хто знає як створюються бібліотеки на мові Сі допоможіть дуже потрібно !
Які саме бібліотеки? Це багато значне слово.
Якщо ви саме про бібліотеки на мові Сі - то пишете файл з прототипами функцій, окремо пишете файл з тілом цих функцій, назва бажано однакова, тільки заголовочний файл має закінчуватися на .h, а основний - на .c і починатися з
#include "...h"
Все решта - запобіжники включення, static і extern - змінні і т.д. - розберетеся самостійно, ніц складного там нема.
Я так розумію ви маєте на увазі header файл - так ?? Мені потрібно створити бібліотеку подібну до string.h для роботи з рядками
Я зрозумів дякую! Але ще одне могли б ви мені порадити якісь посилання або книги де я б більш детальніше вивчив роботу з хідерами а то я так на загальному рівні про них знаю ! А ще таке що це за бібліотеки статичні та динамічні та яка різниця між ними ? - чи вони мають якесь відношення до хідера ?
Там більше нічого і немає - текст хедера інклюдиться в файл, функції беруться з obj-файла.
А статичні і динамічні - це зовсім інша історія, це бібліотеки часу виконання.
" текст хедера інклюдиться в файл, функції беруться з obj-файла " Це тобто я спершу створюю проект 2. в проекті додаю хідер файл а патім використовую в тій же програмі ? Чи потрібно спершу створити файл з розширенням .h та зберегти його а потім вже підключати в самій програмі ? " функції беруться з obj-файла " - ще могли б ви обяснити що за obj файл
Programmer
obj - то є об_єктні файли, скомпільовані бінарні файли в яких відсутні адреси на функції та дані в інших модулях.
" текст хедера інклюдиться в файл, функції беруться з obj-файла " Це тобто я спершу створюю проект 2. в проекті додаю хідер файл а патім використовую в тій же програмі ? Чи потрібно спершу створити файл з розширенням .h та зберегти його а потім вже підключати в самій програмі ?
Порядок не має значення, головне, щоб в результаті у вас було щонайменше 2 .c-файли і 1 .h-файл.
" функції беруться з obj-файла " - ще могли б ви обяснити що за obj файл
.obj - це результат роботи компілятора. З .obj лінкер збирає .exe, ELF, .so, .dll чи що ви там робите.
І припиніть підсвічувати текст. Це ВВАЖАЄТЬСЯ дуже НеВвІчЛиВиМ.
Я написав а проект не бачить : 1>Task3_v1.cpp(6): fatal error C1083: Не удается открыть файл включение: kkk.h: No such file or directory як виправити ?
Що дуже ?
Неввічливо.
А ви краще б скріншот навели з усім, що може проблеми стосуватися, а то змусите зовсім дурні питання ставити, на кшталт "чи створили ви файл kkk.h"?
Ось
Вибачте але я не знаю як то всі одразу закинути скріни
Це останній
Ось сама програма
#include "stdafx.h"
#include <iostream>
#include "kkk.h"
using namespace std;
void main ()
{
float x;
x=0.1;
while (x<=1)
{
cout<<y(x)<<"\n";
x+=(1-0.1)/10;
}
int f;
cin>>f;
}
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися