61 Востаннє редагувалося Faraon (04.03.2014 18:38:39)

Re: Створення браузерки

Hanter написав:
Faraon написав:

Знайшов ще кілька незахищених місць завдяки Хантеру. Здається все! Більше таких дір немає!

Ну хоч комусь я чимось допоміг.
P.S: вприницпі з самого початку - це funivan Вам вказав, на вразливість.

))) я тепер зрозумів що саме funivan мав наувазі пишучи

Те що ви прочитали статтю про sql інєкції я не сумніваюсь, а от те чи ви її зрозуміли))

Дякую вам також funivan

62

Re: Створення браузерки

Ну то що ще мені потрібно про захист від хацкерів  перед тим як виставляти игру на платний хостинг та рекламувати ?_)

Re: Створення браузерки

Faraon написав:

Ну то що ще мені потрібно про захист від хацкерів  перед тим як виставляти игру на платний хостинг та рекламувати ?_)

треба думати не тільки про захист, але і про фронтенд і юзабіліті.

64

Re: Створення браузерки

Hanter написав:
Faraon написав:

Ну то що ще мені потрібно про захист від хацкерів  перед тим як виставляти игру на платний хостинг та рекламувати ?_)

треба думати не тільки про захист, але і про фронтенд і юзабіліті.

А що так фронтенд та юзабіліті?

65 Востаннє редагувалося Faraon (05.03.2014 15:43:43)

Re: Створення браузерки

Фротенд - це інтерфейс, а юзабіліті це простота використання? Я правильно зрозумів?

Re: Створення браузерки

Faraon написав:

Фротенд - це інтерфейс, а юзабіліті це простота використання? Я правельно зрозумів?

Так.

67

Re: Створення браузерки

Faraon
Напишіть ви уже правИльно на папірці, і наклейте на монітор. Без образ.

Подякували: Faraon1

68

Re: Створення браузерки

Hanter написав:
Faraon написав:

Фротенд - це інтерфейс, а юзабіліті це простота використання? Я правельно зрозумів?

Так.

Ну я ось і прошу вашої допомоги в цьому. На мою думку дизайн ігри більш менш підходить, простота в користувані також, але все ж чогось нехаватає, а чого саме незнаю!

Chemist-i написав:

Напишіть ви уже правИльно на папірці, і наклейте на монітор. Без образ.

За правду я не ображаюся.

69 Востаннє редагувалося Faraon (06.03.2014 09:07:00)

Re: Створення браузерки

А знаєте чого саме не хватає? Двомовності на сайті. Ось я і вирішив тепер за це взятися...
Здається Хантер мені щось підказував про те як таке можна організувати, але все ж до мене погано доходить, та й не можу знайти в якій темі він про це писав.
Знаю тільки одне, що потрібно мати два текстових документа. В одному зберігати текст на українській мові, а в другому на русском язике. А ось як саме вказувати що потрібно вибирати з цих полів і що саме витягувати, мені це покіщо не відомо. Прошу мені допомогти, тому що були "погрози" в мою сторону що будуть банити якщо сайт не буде двомовним))) А я бану не хочу.

70

Re: Створення браузерки

Офтоп
Faraon написав:

Прошу мені допомогти, тому що були "погрози" в мою сторону що будуть банити якщо сайт не буде двомовним))) А я бану не хочу.

Тепер я знаю хто є жертвою кровожерних русоненависницьких бЕндерівців))

Подякували: Chemist-i, bunyk, Faraon3

71

Re: Створення браузерки

Faraon написав:

А знаєте чого саме не хватає???? Двомовності на сайті. Ось я і вирішив тепер за це взятися...
Здається Хантер мені щось підказував про те як таке можна організувати, але все ж до мене погано доходить, та й не можу знайти в якій темі він про це писав.
Знаю тільки одне, що потрібно мати два текстових документа. В одному зберігати текст на українській мові, а в другому на русском язике. А ось як саме вказувати що потрібно вибирати з цих полів і що саме витягувати, мені це покіщо не відомо. Прошу мені допомогти, тому що були "погрози" в мою сторону що будуть банити якщо сайт не буде двомовним))) А я бану не хочу.

пишіть азарівкою - два в одному! :D

Подякували: Faraon1

72

Re: Створення браузерки

а якщо серйозно???

Re: Створення браузерки

Faraon написав:

а якщо серйозно???

А якщо серйозно щодо двомовності то я реалізовую приблизно так:

Маю наприлкад два мовних файли:
UA.php:

$lang['welcome_message'] = "Вітаємо!";

RU.php:

$lang['welcome_message'] = "Приветствуем!";

Як бачимо, в обидвох файлів є один і той самий масив lang з однаковими ключами, але різними значеннями.
Тепер уявімо ситуацію, коли користувач звернувся до якоїсь сторінкни. Що ми робимо:
Визначаємо якій мові він надає перевагу(можна дати самому юзеру вибрати, а можна попробувати визначити з якої країни юзер, або по заголовках.. одним словом методів достатньо)
Не хай він обрав Українську. Ми підключаємо файл UA.php
А як вивести наприклад те ж повідомлення про привітання ? А дуже просто, у файлі шаблону ми просто пишемо <?=$lang['welcome_message'];?> і нам виведе "Вітаємо!". Суть полягає у тому, що структура масиву мовних файлів є однаковою, а відрізняються лише значення. Тобто для укр мови - українські фрази, а для рос - російські.
А якщо ми підключемо файл RU.php замість UA.php і зробимо ті ж дії, то результат буде "Приветствуем!"
А все тому, що незалежно від мови, як я вже казав, ключі масиву однакові, а відрізняються лише значення.

Подякували: Faraon1

74

Re: Створення браузерки

Hanter написав:
Faraon написав:

а якщо серйозно???

А якщо серйозно щодо двомовності то я реалізовую приблизно так:

Маю наприлкад два мовних файли:
UA.php:

$lang['welcome_message'] = "Вітаємо!";

RU.php:

$lang['welcome_message'] = "Приветствуем!";

Як бачимо, в обидвох файлів є один і той самий масив lang з однаковими ключами, але різними значеннями.
Тепер уявімо ситуацію, коли користувач звернувся до якоїсь сторінкни. Що ми робимо:
Визначаємо якій мові він надає перевагу(можна дати самому юзеру вибрати, а можна попробувати визначити з якої країни юзер, або по заголовках.. одним словом методів достатньо)
Не хай він обрав Українську. Ми підключаємо файл UA.php
А як вивести наприклад те ж повідомлення про привітання ? А дуже просто, у файлі шаблону ми просто пишемо <?=$lang['welcome_message'];?> і нам виведе "Вітаємо!". Суть полягає у тому, що структура масиву мовних файлів є однаковою, а відрізняються лише значення. Тобто для укр мови - українські фрази, а для рос - російські.
А якщо ми підключемо файл RU.php замість UA.php і зробимо ті ж дії, то результат буде "Приветствуем!"
А все тому, що незалежно від мови, як я вже казав, ключі масиву однакові, а відрізняються лише значення.

Велике Вам спасибі! Тепер сайт буде двомовним завдяки Вам.
Але є невеличка проблема. На самому початку (рядок 4) я відкриваю файл з текстом

include_once ("include/language/rus/misc.php");

в цьому файлі є:

<?php
$array = array (
"welcome" => "Добро пожаловать в игру Kingdom Middle Ages",
"welcome_star" => " Все пожертвования осуществляются команде разработчиков игри являются добровольными и безвозмездными. "Kingdom Middle Ages" является не коммерческим проектом и не используется для извлечения прибыли. Все пожертвования игроков идут на покрытие расходов содержания сервера. Все сотрудники и разработчики являются неоплачиваемыми добровольцами.",
);
?>

на екрані вибиває помилку
Parse error: parse error, unexpected T_STRING, expecting ')' in T:\home\localhost\games\include\language\rus\misc.php on line 4
В чому саме проблема я незнаю! Здається нігде лишньої дужки я не поставив, а помилку вибиває!

75

Re: Створення браузерки

Faraon написав:

безвозмездными. "Kingdom Middle Ages" является

Бачите тут лапки? Інтерпретатор думає, що в Вас є дві фрази а між ними незрозуміло що
Лікується то поставленням або одинарних лапок

"welcome_star" => " Все пожертвования осуществляются команде разработчиков игри являются добровольными и безвозмездными. 'Kingdom Middle Ages' является не коммерческим проектом и не используется для извлечения прибыли. Все пожертвования игроков идут на покрытие расходов содержания сервера. Все сотрудники и разработчики являются неоплачиваемыми добровольцами."

Або подвоєнням двонарних =)

...ыми. ""Kingdom Middle Ages"" яв...

Подякували: Faraon1

76 Востаннє редагувалося Faraon (06.03.2014 23:28:15)

Re: Створення браузерки

Chemist-i написав:
Faraon написав:

безвозмездными. "Kingdom Middle Ages" является

Бачите тут лапки? Інтерпретатор думає, що в Вас є дві фрази а між ними незрозуміло що
Лікується то поставленням або одинарних лапок

"welcome_star" => " Все пожертвования осуществляются команде разработчиков игри являются добровольными и безвозмездными. 'Kingdom Middle Ages' является не коммерческим проектом и не используется для извлечения прибыли. Все пожертвования игроков идут на покрытие расходов содержания сервера. Все сотрудники и разработчики являются неоплачиваемыми добровольцами."

Або подвоєнням двонарних =)

...ыми. ""Kingdom Middle Ages"" яв...

))) Точно...  я щось їх не замітив! Дякую Chemist-i!

77 Востаннє редагувалося Chemist-i (06.03.2014 23:35:45)

Re: Створення браузерки

Поправочка, за матеріалами статті:
Подвійна кавичка в php вписується отак:

\"

Там ще є багато цікавого про рядки, раджу почитати.
Якщо з інглішем біда - є російська версія.

Подякували: Faraon1

78

Re: Створення браузерки

А це нічого що масив буде мати в собі 1000 рядків???

79 Востаннє редагувалося Chemist-i (07.03.2014 04:18:29)

Re: Створення браузерки

Тут я Вам навряд підскажу, т.я. PHP ніколи не юзав, але знайшов цікаву (рус.)статейку на цю тему.
І ще одна(рус.)

80 Востаннє редагувалося koala (07.03.2014 09:51:56)

Re: Створення браузерки

Я вже колись давав пораду:
1. Користати не масив, а функцію, що обробляє масив;
2. Функцію називати якнайпростіше (скажімо, _s);
3. Ключами масива є не абстрактні описи, а рядки для перекладу базовою мовою;
4. Якщо рядку немає, то функція генерує попередження в лог і виводить ключ.
Тобто масив, наприклад, такий (базова мова, скажімо, українська):

$phrases['en']=array(
  'Ласкаво просимо' => 'Welcome',
  'Почати бій' => 'Start the battle'
);
$phrases['ru']=array(
  'Ласкаво просимо' => 'Добро пожаловать'
);

а переклад здійснюється вказанням базової мови глобальною змінною (якщо хочете, можете зробити клас-перекладач і змінювати там цю змінну) додаванням функції-обгортки в коді:

$language='ru';
...
?>
  <h1><?=_s("Ласкаво просимо!");?></h1>
<?...

Тепер ми бачимо, яке саме повідомлення мало бути, прямо в коді. Сподіваюся, з функцією проблем не виникне.

Подякували: Faraon1