81

Re: Створення браузерки

Дякую. У мене є ще таке питання...
Я вирішив зробити в правому верхньому куті сайту переключатель мови на сайті.
Наприклад заходить гравець на сайт і вибирає українську мову, тоді ми записуємо в базу ip адрес гравця і мову яку він вибрав! В цьому і полягає питання. Як визначити ip адрес користувача?

82 Востаннє редагувалося Chemist-i (07.03.2014 13:19:58)

Re: Створення браузерки

$_SERVER[REMOTE_ADDR]

(en) Link
(рус) Лінк

Враховуйте, що на один IP може бути купа юзерів, якшо в них один роутер на всіх, Краще прив_язуйтесь до ID конкретного юзера.

Подякували: koala, Faraon2

83

Re: Створення браузерки

Faraon
Ніхто айпішниками для цієї мети не користується. Використовйте сесії або куки.
imho, ваші потуги вже не смішні.

Подякували: koala, Faraon2

84 Востаннє редагувалося koala (07.03.2014 13:40:27)

Re: Створення браузерки

Все ж таки не сесії і куки, а налаштування гравця - там, де й параметри бійців.
Сесії і куки мають на меті тимчасово зв'язати конкретний браузер з конкретним клієнтом. Ключове слово - тимчасово. А вам треба, щоб людина заходила з різних комп'ютерів і нічого не переналаштовувала - не перестворювала гравців, не переставляла мову і т.д.

Подякували: Faraon1

85

Re: Створення браузерки

Згідний з коалою: налаштування гравця -> мова
;)
Але для тих хто хоче зараз переглядати сайт на різних мовах тоді просто перенправляйте на іншу урл в якій вказується ідентифікатор мови.

20xDADA11C7 потуги стадніка мене завжди дивували. Як риба об лід)) Просто форумчани скидують багато коду, ось його він і юзає. Якби просто казати що він має робити він скоріш за все навчився б більшого ;)

Подякували: Chemist-i, koala, Faraon3

86

Re: Створення браузерки

Дякую всім за поради! Справді... перемикач мов порібно зробити для кожно гравця окремо (в профілі) так я і зроблю!

87 Востаннє редагувалося Faraon (08.03.2014 15:10:46)

Re: Створення браузерки

...

88

Re: Створення браузерки

Дорогі форумчани, відповіжте будь ласка на одне моє "дивнне" питання! Як на вашу думку чи може щось получитися з моєї ігри (чи захоче хтось в ній проводити свій вільний час). Це питання було зумовлене тим що я знайшов багато браузерний ігор в інтернеті які мають офігенний дизайн, гра легка в ознайомлені, і сюжет похожий до моєї, а гравців можна сказати що  немає, лиш пару десятків. І ігри запущені вже більш ніж по 3 роки. Просто мене мучить це питання досить давно... І я неможу знайти на нього відповіді. Над проектом я працю більше ніж рік і я щось не хочу щоб весь час який я приділю поки його закінчу був дарма потрачений. Чекаю з нетерпінням ваших коментарів... )

89

Re: Створення браузерки

Ну навіть, якщо гравців буде не багато, то цей проект, так сказати, прокачає ваш скіл.

Подякували: Faraon, Replace2

90

Re: Створення браузерки

drWoZD написав:

Ну навіть, якщо гравців буде не багато, то цей проект, так сказати, прокачає ваш скіл.

якщо вони ще будуть)))

91

Re: Створення браузерки

В будь-якому випадку це досвід. Не думаю, що хтось буде грати (може кілька людей).
А так, я вже давно не граю :)

Подякували: Faraon1

92

Re: Створення браузерки

ну а що ви думаєте на те що б виставити на продаж скрипт коли він буде завершенийй? (можна і за копійки)

93

Re: Створення браузерки

ну а що ви думаєте на те що б виставити на продаж скрипт коли він буде завершенийй? (можна і за копійки)

таке ніхто не купить ) Краще зробити щось мінімальне і якісне і тоді продавати ;)

94 Востаннє редагувалося Faraon (14.03.2014 13:42:21)

Re: Створення браузерки

funivan написав:

ну а що ви думаєте на те що б виставити на продаж скрипт коли він буде завершенийй? (можна і за копійки)

таке ніхто не купить ) Краще зробити щось мінімальне і якісне і тоді продавати ;)

Тоді підкажіть мені будь ласка що потрібно робити для того щоб скрипт можна було потім продати або щоб  в ігрі було хоч кілька постоянних гравців... що саме я роблю не так?)

95

Re: Створення браузерки

Faraon написав:
funivan написав:

ну а що ви думаєте на те що б виставити на продаж скрипт коли він буде завершенийй? (можна і за копійки)

таке ніхто не купить ) Краще зробити щось мінімальне і якісне і тоді продавати ;)

Тоді підкажіть мені будь ласка що потрібно робити для того щоб скрипт можна було потім продати або щоб  в ігрі було хоч кілька постоянних гравців... що саме я роблю не так?)

Зробити цю гру, викинути, написати другу з отриманим досвідом, викинути, написати третю, пробувати її продавати.

96 Востаннє редагувалося Faraon (14.03.2014 14:46:53)

Re: Створення браузерки

bunyk написав:
Faraon написав:
funivan написав:

таке ніхто не купить ) Краще зробити щось мінімальне і якісне і тоді продавати ;)

Тоді підкажіть мені будь ласка що потрібно робити для того щоб скрипт можна було потім продати або щоб  в ігрі було хоч кілька постоянних гравців... що саме я роблю не так?)

Зробити цю гру, викинути, написати другу з отриманим досвідом, викинути, написати третю, пробувати її продавати.

а хіба не краще дописати цю гру... і виправляти всі лажі які в ній присутні? (тому що це займа наймовірно багато часу. Цю ігру я роблю 1 рік 8 місяців, за 2 місяця я її остаточно закінчу. )

97 Востаннє редагувалося Faraon (17.03.2014 22:03:21)

Re: Створення браузерки

Тепер постала проблема обміну між гравцями. Як це організувати?
Я знаю що на самперед потрібно зробити таке:
Один з гравців відправляє гет запрос в якому міститься логін другого гравця який буде приймати участь в обміні.
Ми записуємо в таблицю obmen що два гравці наприклад тест1 та тест2 знаходяться в передачі ігрових цінностей.
Ну і тоді кожному з гравців на екран виводимо те що він має в рукзаку...
Але як зробити саму передачу інвентаря? Створити в таблиці поля в яких буде записуватися що передає гравець? Якщо так то ще там потрібно створити поля в яких буде записуватися кількість передаваємого інвентарю + потрібно створити поле в якому буде відмічатися чи обмін ще активний! Одним словом полів має бути дуже багато. Мені щось підказує що це не єдиний і не самий найкращий спосіб... Я думаю що можна створити масив і в него записувати що відсилає гравець1 та гравець2, після чого записуємо цей масив в таблицю і в кінці обмінюємося масивами. Що ви на це скажете? Але ось як записувати в масив я не знаю! Яка його повинна бути строктура?!

98

Re: Створення браузерки

Привіт всім, роблю обмін між гравцями. Виникає така проблема...
Є масив array_userobmen_1

$obmen_userobmen_1 =  '"134" => "134" , "138" => "138" , "135" => "135" ,';
 $array_userobmen_1 = array ( $obmen_userobmen_1 );

як можна виводити на екран все з таблиці items по масиву???
має вийти таке:

$query = mysql_query ("SELECT * FROM items WHERE id='134'") or die ("stop:".mysql_error());
$query2 = mysql_query ("SELECT * FROM items WHERE id='138'") or die ("stop:".mysql_error());
$query3 = mysql_query ("SELECT * FROM items WHERE id='135'") or die ("stop:".mysql_error());

99

Re: Створення браузерки

як можна виводити на екран все з таблиці items по масиву???

так ви ж уже робили таку штуку, просто виводили не ці дані а інші. ;)

100 Востаннє редагувалося Faraon (24.03.2014 10:34:37)

Re: Створення браузерки

funivan написав:

як можна виводити на екран все з таблиці items по масиву???

так ви ж уже робили таку штуку, просто виводили не ці дані а інші. ;)

щось я не пригадую щоб таке робив... можливо я просто погано виклав і навів поганий приклад.
Щоб виводити значення з такого роду масива потрібно знати ключІ (я їх не знаю), але не обовязково потрібно користуватися таким масив. можна і іншим видом:

 $obmen_userobmen_1 = ' "134", "138", "135",';
 $array_userobmen_1 = array ( $obmen_userobmen_1 );

але кінцевий результат має бути тим самим:

$query = mysql_query ("SELECT * FROM items WHERE id='134'") or die ("stop:".mysql_error());
$query2 = mysql_query ("SELECT * FROM items WHERE id='138'") or die ("stop:".mysql_error());
$query3 = mysql_query ("SELECT * FROM items WHERE id='135'") or die ("stop:".mysql_error());

масив може бути набагато більшим або зовсім не мати нічого в собі.
І ще є ще одне питання... коли пишу:

print_r($array_userobmen_1[0]);

то виводить :
"134", "138", "135",
а моло б виводити тільки 134