Тема: Як оптимізувати велику кількість дозволів, використовуюч адмінку сайта
На даний момент я створюю самописний форум на основі KohanaFramework.
В якості самоосвіти, пробую створити досить складний проект, де буде багато різних налаштувань, зокрема і по правам доступів.
В зв'язку із цим в мене питання до тих, хто сам реалізовував складні проекти. Як краще організовувати перевірку прав доступів. Заплановано реалізувати і ролі, і окремі права. Перше, що спадає на думку - зробити таблицю, в якій буде ідентифікатор користувачів, та ідентифікатор відповідного об'єкта, а також визначені конкретні права (insert, update, delete...).
Але якщо це буде одна таблиця, то при збільшенні в ній записів до десятків тисяч, вона буде досить "важкою" для роботи форума. Це по-перше, ну а по друге - більшість тем мабуть все ж будуть доступними для всіх користувачів і вносити їх всіх в таблицю доступів немає сенсу. Тобто якось треба спочатку перевіряти чи дана тема видима для всіх, і якщо ні, то перевіряти хто саме має на це право. Для цього мабуть треба використовувати окрему таблицю...
Як я і написав в назві теми - бажано не просто оптимізувати велику кількість дозволів, а ще й дати можливість визначати права строго через адмінку (а не через код програми). Доречі цікаво чи прийнято через адмінку встановлювати налаштування, які будуть записані не в БД, а у файл.