Дивіться. Кожна фігура в мене складається з чотирьох частин, і задається двовимірним масивом.
Наприклад,
[[0,0],[0,1],[0,1][0,1]] малює просту лінію.
Тут перше число каже, в котру сторону треба будувати фігуру, вверх чи вниз:
0 - не будувати
1 - будувати вверх
-1 - будувати вниз
Друге число відповідає за горизонталь:
0 - не будувати
1 - будувати вправо
-1 - будувати вліво.
Перший підмасив завжди буде [0,0] тому що це початкова точка, з котрої вилазять фігурки.
Фігурка в формі буки Г буде задаватись таким масивом
[[0,0],[1,0],[1,0],[0,1]] - малюємо початкову точку, далі вверх, ще раз вверх, і вправо.
А як мені тепер повертати ці фігурки? Наприклад, давайте повернемо ось цю фігурку в формі букви Г.
Повертаємо вправо. Ставим початкову точку, далі йдемо вправо, ще раз вправо, і вниз
[[0,0],[0,1],[0,1],[-1,0]]
Якщо подивитись на цей масив, то від вертикальної компоненти кожного (окрім першого) підмасива віднялась одиниця. А до горизонтальної компоненти додалась, окрім останнього масиву... Коротше кажучи, я вважаю, що тут для кожної фігурки треба знаходити якийсь свій алгоритм повороту, а ви як думаєте?