21

Re: Теорія графіки

0xDADA11C7 написав:

так от я питаю, для чого потрібні ті потужності? що таке треба обробляти, аби картинка була реалістичною?

Там написано, що гру світла і тіней

а як воно розраховується? ну оте світло і тінь. Як я розумію, всі предмети можуть бути взагалі чорними, а світло має інтенсивність, чи якось так... Ну я ще про промені чув, типу пускається купа променів, а потім, коли вони попадають на якийсь предмет, то вже йде розрахунок кольору того об'єкта

22

Re: Теорія графіки

FakiNyan написав:

так от я питаю, для чого потрібні ті потужності? що таке треба обробляти, аби картинка була реалістичною?

Якщо дуже спрощено то причина така. Кожен обєкт складається з примітивів, і чим детальніша реалізація тим більше примітивів. Для кожного з них треба розрахувати різні параметри. І от розрахунок тих параметрів займає при великій деталізації добіса багато часу

23 Востаннє редагувалося 0xDADA11C7 (02.05.2014 23:40:44)

Re: Теорія графіки

Хоч я не дуже обізнаний в таких речах, але кожен об’єкт має скелет, текстуру, матеріал зі своїми властивостями (глянець, прозорість і т.і. ) джерела світла мають також свої властивості, а тоді вже з камери пускається купа променів крізь кажен піксел, щоб створити ехвект присутності.

24

Re: Теорія графіки

drWoZD написав:
FakiNyan написав:

так от я питаю, для чого потрібні ті потужності? що таке треба обробляти, аби картинка була реалістичною?

Якщо дуже спрощено то причина така. Кожен обєкт складається з примітивів, і чим детальніша реалізація тим більше примітивів. Для кожного з них треба розрахувати різні параметри. І от розрахунок тих параметрів займає при великій деталізації добіса багато часу

параметри освітлення?

25

Re: Теорія графіки

FakiNyan написав:

параметри освітлення?

Не тільки. Також треба порахувати проекцію тривимірного зображення на двовимірну площину, для кожної точки(або їх скупчення) і ще різні нюанси

26

Re: Теорія графіки

drWoZD написав:
FakiNyan написав:

параметри освітлення?

Не тільки. Також треба порахувати проекцію тривимірного зображення на двовимірну площину, для кожної точки(або їх скупчення) і ще різні нюанси

ну так я ж питаю тільки про графіку, до чого тут проекція? от нехай вже проекція і т.д. є, і все ок, а тепер треба зробити освітлення, і от чого для гарного освітлення треба багато ресурсів?

27

Re: Теорія графіки

0xDADA11C7 написав:

Хоч я не дуже обізнаний в таких речах, але кожен об’єкт має скелет, текстуру, матеріал зі своїми властивостями (глянець, прозорість і т.і. ) джерела світла мають також свої властивості, а тоді вже з камери пускається купа променів крізь кажен піксел, щоб створити ехвект присутності.

шта?
http://guro.com.ua/articles/01_ton.htm

З.І. про скелет реально загнули :D
З.З.І. та й усі загнули :)

Подякували: 0xDADA11C7, FakiNyan2

28

Re: Теорія графіки

Прорахувати реальне світло дуже складно, бо воно відбивається, преломляється, розсіюється і таке інше. Причому на одному предметі можуть відбуватися одразу кілька таких ефектів. А потім відбите світло потрапляє на інші предмети, де відбувається те саме, а від них на ще інші...
Також для фотореалістичної графіки потрібні текстури по кілька гігабайт кожна.
Ну а щодо ваших гір, то до них треба додати багато дрібних предметів, розміри яких нашій свідомості добре відомі. Наприклад дерева, льодовики, каміння, кілька будиночків, автомобіль десь неподалік від спостерігача. Тоді на фоні усієї тієї дрібноти гори видаватимуться реально великими. І Cyan правильно зауважила, повітря не є на 100% прозорим. Чим далі предмет, тим синішим він стає, плюс пилюка, хмари.

Подякували: Cyan, FakiNyan2

29

Re: Теорія графіки

Не знаю, але мені здається, що для того, щоб гори виглядали по-багатому, треба поставити деякі  предмети, біля самої камери, наприклад, дерева, (ну і ці дерева  біля камери повинні бути великими) Тоді співвідношення гори і місцевості біля камери, зробить свою справу - гори будуть виглядати більшими...

30

Re: Теорія графіки

http://не-дійсний-домен/8xEEG.jpg

31

Re: Теорія графіки

FakiNyan написав:
Прихований текст

http://не-дійсний-домен/8xEEG.jpg

треба навпаки: дальні предмети темніші, ближчі - світліші (затемнити дальню гору і додати світла на ближчі дерева та землю)
+ з лівої сторони горизонт прогнувся і на самому його краї небо зробити світлішим

32

Re: Теорія графіки

Мало дерев. Орієнтуючись на них, можна сказати, що до ближчої гори 1-2 км. А гора навіть на такій малій відстані не здається високою.

33

Re: Теорія графіки

спочатку зробив так http://не-дійсний-домен/8xKmn.jpg
потім прочитав quez і зробив так
http://не-дійсний-домен/8xKwz.jpg

34

Re: Теорія графіки

Пальми на верхушках гор =) це приблизно як підводний човен у космосі

35

Re: Теорія графіки

Chemist-i написав:

Пальми на верхушках гор =) це приблизно як підводний човен у космосі

як ви бачите, що то саме пальми? хД

36

Re: Теорія графіки

*epicfacepalm*
як дерева можуть рости на камені, скажіть мені?
і чому листки на пальмах чорні, коли внизу від них тінь?
З.І. коли гори не кам'яні і вони мають ліси, то якщо вони дісно високі, така висота дерев на них робить їх тільки нижчими

37

Re: Теорія графіки

Я мав на увазі не густіше насадити, а дати зрозуміти, що тут дуже велика відстань. Тобто їх має бути більше, але на дальньому плані, зберігаючи середню густину такою ж.

38

Re: Теорія графіки

FakiNyan, позначте для себе лінії і точки сходу до горизонту - це дозволить краще зрозуміти простір і де що й як розсташувати

39

Re: Теорія графіки

Дерева на горі повинні бути в 1.5-2 рази більше персонажа, тоді гори не будуть виглядати такими малими....

40

Re: Теорія графіки

і можливо камеру потрібно поставити трохи нижче, щоб можна було порівняти висоту дерев і гори...