Re: Теорія графіки
FakiNyan, позначте для себе лінії і точки сходу до горизонту - це дозволить краще зрозуміти простір і де що й як розсташувати
шо за лінії? і чому чим далі, тим темнішим має бути? ось тут все навпаки
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Дизайн та графіка → Теорія графіки
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
FakiNyan, позначте для себе лінії і точки сходу до горизонту - це дозволить краще зрозуміти простір і де що й як розсташувати
шо за лінії? і чому чим далі, тим темнішим має бути? ось тут все навпаки
шо за лінії?
і чому чим далі, тим темнішим має бути?
бо такий закон. при чому дальній план не тільки темнішим, а й більш бляклий (тобто, тим далі предмет, тим менша у нього насиченість кольором)
але є виключення, наприклад, коли на малюнку показаний вихід з печери, то в цьому випадку передній план темний, а задній - світлий. тут все залежить від положення світла й дальність обзору
кілька прикладів, де допускається світлий задній план:
а щодо тієї кинутої вами картинки - там просто туман, та й то маю підозру, що не зовсім правильно показаний (сильний туман буває вранці та ввечері, а при такому яскравому денному світлі він не повинен бути настільки густим)
FakiNyan написав:шо за лінії?
▼Прихований текстFakiNyan написав:і чому чим далі, тим темнішим має бути?
бо такий закон. при чому дальній план не тільки темнішим, а й більш бляклий (тобто, тим далі предмет, тим менша у нього насиченість кольором)
але є виключення, наприклад, коли на малюнку показаний вихід з печери, то в цьому випадку передній план темний, а задній - світлий. тут все залежить від положення світла й дальність обзору
кілька прикладів, де допускається світлий задній план:▼те, про що я розповідала в прикладі▼джерело світла позаду і трохи збоку▼скетч заходу▼за хатинкою менше дерев, тому світло туди проникає вільніше, тоді як при переміщенні погляуд трохи вправо, і вже видно ліс, де йде заглиблення в тіньа щодо тієї кинутої вами картинки - там просто туман, та й то маю підозру, що не зовсім правильно показаний (сильний туман буває вранці та ввечері, а при такому яскравому денному світлі він не повинен бути настільки густим)
так в мене ж 3d, я не можу кожний кадр розмальовувати -_- і який туман в пустелі?
так в мене ж 3d, я не можу кожний кадр розмальовувати -_- і який туман в пустелі?
Значить пісочна буря і міражі. І потім все одно атмосфера не вакуум.
так в мене ж 3d, я не можу кожний кадр розмальовувати -_-
не кожен кадр - лише той, який показує камера
і який туман в пустелі?
і я ж про те!
в мене немає іншого пояснення, чому там усе таке біле
чи це дійсно якась особливість атмосфери, що вона густіша за земну?
FakiNyan написав:так в мене ж 3d, я не можу кожний кадр розмальовувати -_-
не кожен кадр - лише той, який показує камера
FakiNyan написав:і який туман в пустелі?
і я ж про те!
в мене немає іншого пояснення, чому там усе таке біле
чи це дійсно якась особливість атмосфери, що вона густіша за земну?
то особливість графіки в грі
якщо вона не пояснюється законам фізики (реальних або ж спеціальних для видуманого світу), то навіщо така графіка взагалі...
якщо вона не пояснюється законам фізики (реальних або ж спеціальних для видуманого світу), то навіщо така графіка взагалі...
можу припустити, що школярі, та прості люди, котрі грають в ігри, не задумуються про закони фізики за якими складається картинка на екрані
а все дуже просто: "нам так лінь малювати все як треба, тому зекономимо зусилля на задньому плані і зробимо його таким незрозуміло-чому-білим. тим паче, гравцям або пофіг, або думатимуть, що це так задумано"
а все дуже просто: "нам так лінь малювати все як треба, тому зекономимо зусилля на задньому плані і зробимо його таким незрозуміло-чому-білим. тим паче, гравцям або пофіг, або думатимуть, що це так задумано"
і це погано? гра сама по собі типу файтинга, тому вся увага зосередженна на гейплеї, а не задньому фоні
просто економія ресурсів
тому за основу скріншоти ігор брати не варто
просто економія ресурсів
тому за основу скріншоти ігор брати не варто
ну хз, просто якщо вони зробили там все білим, то можна було б зробити і темним, тре просто кольори змінити
То не туман, а курява.
FakiNyan
Додайте атмосферу. Її можна реалізувати як десяток майже прозорих площин, які завжди є перпендикулярними камері.
Ну й про світло тут правильно кажуть, потрібно нормально виставити джерело світла.
Крім того листя рослин зазвичай пропускає частину світла.
То не туман, а курява.
як для куряви воно підозріло біле... якби воно було якихось сірих чи пісочних відтінків, то я б ще повірила, а так...
ну хз, просто якщо вони зробили там все білим, то можна було б зробити і темним, тре просто кольори змінити
якби зовсім темним, то це б був би
але відтінку додати не завадило б
Сніги на висоті в півтори пальми?
окєй, зроблю більші
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися