Тема: Яким чином краще зпроектувати контроллер мобів на сервері?
Хай. От в мене є список з клієнтів
List<Client> clients;
Для того, аби відправити комусь якісь дані, потрібно мати доступ до цього списка. І мають бути моби, позиція котрих змінюється на сервері та відразу передається всім клієнтам. Як краще це все зпроектувати? Зробити клас Mob{}, змінювати в ньому позицію і прямо з цього класа відправляти всім клієнтам нову позицію? Тобто в цього класа має бути доступ до списка з клієнтами. І буде це виглядати якось так:
створюється купа класів Mob{}
при створенні кожному класу передається посилання на список з клієнтами
позиція починає змінюватись і кожен з класів Mob{} буде звертатись до списка з клієнтами
Чи може зробити список з мобів, а в класі Client зробити метод, котрий мав би доступ до списку мобів та "забирав" би нові позиції мобів і відправляв клієнту?
Також не забувайте, що нам десь потрібно зберігати всіх мобів, тому що коли персонаж заходить в гру, він має отримати список, котрий зкладається з даних - скільки мобів, які саме моби, в яких позиціях стоять. От.