61

Re: Цікаві задачі

quez написав:
tarassinyo13 написав:

Переписати елементи, розташовані вище допоміжної діагоналі в одновимірний масив S1, а  елементи, розташовані нижче допоміжної діагоналі в одновимірний масив S2.

Допоможіть з такою задачою)

Нецікаво ж.

так для вас це не важко, а мені важливо це зробити!

62

Re: Цікаві задачі

tarassinyo13 написав:
quez написав:
tarassinyo13 написав:

Переписати елементи, розташовані вище допоміжної діагоналі в одновимірний масив S1, а  елементи, розташовані нижче допоміжної діагоналі в одновимірний масив S2.

Допоможіть з такою задачою)

Нецікаво ж.

так для вас це не важко, а мені важливо це зробити!


Якщо для вас це важливо так сідайте і робіть , за вас ніхто робити не буде . (Безкоштовно по крайній мірі . )

63

Re: Цікаві задачі

tarassinyo13 написав:
quez написав:
tarassinyo13 написав:

Переписати елементи, розташовані вище допоміжної діагоналі в одновимірний масив S1, а  елементи, розташовані нижче допоміжної діагоналі в одновимірний масив S2.

Допоможіть з такою задачою)

Нецікаво ж.

так для вас це не важко, а мені важливо це зробити!

Тема називається "Цікаві задачі". Ця задача нецікава ні для кого. Вам же я відповів у відповідній темі.

64

Re: Цікаві задачі

tarassinyo13, припиніть тут оффтопити: ви для того створили окрему тему.

65

Re: Цікаві задачі

Знайти наступне число з тими самими цифрами.

Приклад: Якщо num = 25468, відповідь = 25486.

Це не завжди можливо.

Подякували: bunyk, koala2

66

Re: Цікаві задачі

Yola написав:

Знайти наступне число з тими самими цифрами.

def nxt(x):
    x = str(x)
    i = len(x) - 2
    while i >= 0:
        j = len(x) - 1
        while j > i:
            if x[j] > x[i]:
                return int(x[:i] + x[j] + ''.join(sorted(x[i+1:j] + x[i] + x[j+1:])))
            j -= 1
        i -= 1
    return int(x)

assert nxt(12) == 21
assert nxt(112) == 121
assert nxt(121) == 211
assert nxt(231) == 312
assert nxt(55) == 55
assert nxt(25468) == 25486

Треба більше тестів. :)

Подякували: Yola1

67

Re: Цікаві задачі

next_permutation

Подякували: Yola1

68 Востаннє редагувалося Yola (11.06.2014 13:08:33)

Re: Цікаві задачі

bunyk написав:

важко перевірити

koala написав:

неправильно

-----------------------

Ладно, просто треба ще перевіряти на такі числа 54321

69

Re: Цікаві задачі

Що я пропустив?

70

Re: Цікаві задачі

koala написав:

Що я пропустив?

666 :)

Подякували: Yola1

71 Востаннє редагувалося koala (11.06.2014 13:21:51)

Re: Цікаві задачі

Тобто хочете, щоб виводилося "не можна" в цьому випадку (і 321 теж)? Поправив і додав цикл.

Подякували: Yola1

72

Re: Цікаві задачі

koala написав:

Тобто хочете, щоб виводилося "не можна" в цьому випадку (і 321 теж)? Поправив і додав цикл.

Ніхто не любить ці "крайові умови", але ж через них ракети і вибухають:)

73

Re: Цікаві задачі

От-от. Ніхто не любить. А ми тут за цікаві задачі говоримо.

74

Re: Цікаві задачі

Написати клас (бажано шаблон), що зберігає значення (найпростіше - int, бажано - що завгодно) і не дозволяє ArtMoney, Cheat Engine і подібним програмам знаходити це значення. Що швидше працює - тим краще.

75

Re: Цікаві задачі

Значення по ключу має зберігатись чи як? Можна просто зберігати значення по якійсь масці, а не так як показуються користувачу. Наприклад рівень життя. Максимум 100. Користувачу показують 75. В базу пишеться 100-75 =25.
Тобто шукаючи 75 користувач ніколи не знайде тих 25. І нічого складного писати.

76

Re: Цікаві задачі

В Артмані є функція пошуку значень які не зберігаються в явному вигляді, які вираховуються по формулі наприклад, як саме я не розбирався. Стосовно зберігання, треба як в якомусь KeePass зберігати хеші значень і т.д.

77

Re: Цікаві задачі

Можна якесь шифрування використати, варіантів купа
але ArtMoney і Cheat Engine вміють шукати не по значенню а по властивості "змінилось не змінилось" щоб боротись з цим треба щось цікавіше придумати. Наприклад зберігати значення і якийсь його хеш, і регулярно перевіряти чи хешфункція(значення) == хеш (повільно дуже, так)

78 Востаннє редагувалося quez (18.07.2014 18:00:37)

Re: Цікаві задачі

0x9111A написав:

Можна якесь шифрування використати, варіантів купа
але ArtMoney і Cheat Engine вміють шукати не по значенню а по властивості "змінилось не змінилось" щоб боротись з цим треба щось цікавіше придумати. Наприклад зберігати значення і якийсь його хеш, і регулярно перевіряти чи хешфункція(значення) == хеш (повільно дуже, так)

Не зрозумів. Змінилось значення змінної - артмані це побачив, хіба ні? Як допоможе хешування?

79 Востаннє редагувалося 0x9111A (18.07.2014 18:20:54)

Re: Цікаві задачі

quez написав:

Не зрозумів. Змінилось значення змінної - артмані це побачив, хіба ні? Як допоможе хешування?

А так що артмані не зможе "підробити" хеш
тобто навіть якщо значення буде змінене то перевірка "хешфункція(значення) == хеш" то спалить, на що можна буде реагувати.

Я подумав, що тоді користувач артмані зможе при потребі змінювати значення на такі, хеші яких він бачив, що вже біда. Єдиний спосіб, взагалі у відкритому вигляді значення не тримати, тільки якось зашифроване і при потребі шифрувати\розшифровувати.

80

Re: Цікаві задачі

Спробуйте :)