Тема: Пошук значення в динамічній пам'яті
Хай. Сабжик може не відповідає задачі на всі 100%, тому що я не можу описати все декількома словами. Задачка така. Є одна прога, (ігруля), в ній є така штука, як шкала життів, котра показує життя в відцотках, хоча в статистиці персонажу можна побачити і число. Мета така: знайти поточне значення життів в пам'яті програми, та вивести його в формочку, наприклад. Основною проблемою для мене є - знаходження потрібного значення. Використовуючи спеціальний софт я можу знайти потрібне значення, але при кожному запуску гри, воно змінює свою адресу.
Я читав, що в програмі є покажчик, котрий не змінює своєї адреси, і цей покажчик вказує на місце в пам'яті, де лежить потрібне мені значення. Але знаєте що? Потрібних значень в мене три. Це виглядає от так: я знайшов купу адрес с потрібним значенням, далі, в грі, змінюю кількість своїх життів, і бачу, як значення по трьом адресам змінюються також. Що мені робити? Як, при кожному запуску гри, знати, по якій адресі лежить потрібне мені значення? Мені потрібна лише теоретична частина, я все спробую зробити.