61

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:
Cyan написав:
Arete написав:

До речі, бан Няна несправедливий. З яких пір аватар став реальними даними користувача? Чи по-вашому Нян це зелена жаба з трусами на голові? :) І якшо навіть на аватарі чиясь фотографія то де докази того що це саме ваша, а не когось іншого.

бан був по іншій причині, by the way

а мені адмін написав, що саме через фотку Панди в грі

уточнення: ми взагалі про який бан розмовляємо?
чи вас ще десь забанили? :D

62

Re: FakiNyan's game studio

Arete написав:

2Blast
До речі, бан Няна несправедливий. З яких пір аватар став реальними даними користувача? Чи по-вашому Нян це зелена жаба з трусами на голові? :) І якшо навіть на аватарі чиясь фотографія то де докази того що це саме ваша, а не когось іншого.

І взагалі

Прихований текст

http://pikof.com/di/Q7CX/on-the-internet-nobody-knows-you-are-a-dog.jpg

А тепер то вже яка різниця  ?

63

Re: FakiNyan's game studio

Cyan написав:
FakiNyan написав:
Cyan написав:

бан був по іншій причині, by the way

а мені адмін написав, що саме через фотку Панди в грі

уточнення: ми взагалі про який бан розмовляємо?
чи вас ще десь забанили? :D

ну спочатку мені дали два місяця бану через те, що я вас дитиною назвав, а потім за те, що я вирішив пожартувати, засунувши фотку Панди в гру, ліл

64

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

ліл :D то може мені замінити картинку кругляша на НянКета? Давайте ви же вигадаєте якийсь геймплей для гри окрім малювання дороги, та закинему гру в гугль плей, а в стрічці про авторів я напишу ваш нік і ви станете популярним, а потім я вам ще гроші платити буду, якщо буде платне продовження гри

Заманлива пропозиція, окей я згоден.
Дизайн документ:
Є Ня-кицька, яка рухається вперед з великою швидкістю (на фоні - зірок) як в тій анімації.
- На зустріч їй довільним способом з'являються перепони, пірамідки всякі, дракони, просто якісь штуки складної форми, великі і маленькі.
- Якщо кицька до них доторкається - помирає (можна намалювати трохи крові) (немов справжня кицька на великій швидкості врізалась в скелю)
- Гравець має побудувати перед кицькою шлях таким чином, щоб вона оминула перепону.
(стосовно руху кицьки, він має балансуватись, така собі гравітація, але не вниз а вправо)
Викладаємо під назвою Nyan-Cat game, піаримо де тільки можна, і використовуємо оригінальний мем, як стартову допомогу в піарі, за два роки 10 млн переглядів/завантажень.

65

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:

ліл :D то може мені замінити картинку кругляша на НянКета? Давайте ви же вигадаєте якийсь геймплей для гри окрім малювання дороги, та закинему гру в гугль плей, а в стрічці про авторів я напишу ваш нік і ви станете популярним, а потім я вам ще гроші платити буду, якщо буде платне продовження гри

Заманлива пропозиція, окей я згоден.
Дизайн документ:
Є Ня-кицька, яка рухається вперед з великою швидкістю (на фоні - зірок) як в тій анімації.
- На зустріч їй довільним способом з'являються перепони, пірамідки всякі, дракони, просто якісь штуки складної форми, великі і маленькі.
- Якщо кицька до них доторкається - помирає (можна намалювати трохи крові) (немов справжня кицька на великій швидкості врізалась в скелю)
- Гравець має побудувати перед кицькою шлях таким чином, щоб вона оминула перепону.
(стосовно руху кицьки, він має балансуватись, така собі гравітація, але не вниз а вправо)
Викладаємо під назвою Nyan-Cat game, піаримо де тільки можна, і використовуємо оригінальний мем, як стартову допомогу в піарі, за два роки 10 млн переглядів/завантажень.

З усім ясно окрім (стосовно руху кицьки, він має балансуватись, така собі гравітація, але не вниз а вправо), дескрайб йоселф

66

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

З усім ясно окрім (стосовно руху кицьки, він має балансуватись, така собі гравітація, але не вниз а вправо)

Користувач побудованим шляхом буде відхиляти траекторію кицьки (вверх чи вниз), а вона має повертатись плавно назад (в те, яке було до віхилення), т.е. рухатись до умовної точки, яка розташована далеко зправа.

FakiNyan написав:

дескрайб йоселф

Chemist я.

67

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:

З усім ясно окрім (стосовно руху кицьки,  :D він має балансуватись, така собі гравітація, але не вниз а вправо)

Користувач побудованим шляхом буде відхиляти траекторію кицьки (вверх чи вниз), а вона має повертатись плавно назад (в те, яке було до віхилення), т.е. рухатись до умовної точки, яка розташована далеко зправа.

FakiNyan написав:

дескрайб йоселф

Chemist я.

наруходо! (то - зрозуміло японською)
ой, не дескрайб, а експлейн тоді нехай буде  :D

68

Re: FakiNyan's game studio

Чуєте, пане Chemist-i, то це має бути щось типу тунелю? по котрому буде летіти котик?

69

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

Чуєте, пане Chemist-i, то це має бути щось типу тунелю? по котрому буде летіти котик?

Можна тунель, але краще щоб об'єкти створювались на шляху кота таким чином, щоб користувачеві було не так легко їх обминути, наприклад досить часто і по всьому перерізу руху кота, наприклад:

Прихований текст

http://firepic.org/images/2014-08/28/1gx6byxva79l.jpg

Подякували: FakiNyan1

70

Re: FakiNyan's game studio

Треба, щоб щільність тих об'єктів можна було при старті обирати - ось нам і різні рівні складності.

71

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:

Треба, щоб щільність тих об'єктів можна було при старті обирати - ось нам і різні рівні складності.

хм, то це вже прям якийсь алгоритм треба, щоб рандомно обирати точки перед гравцем, та створювати там різні об'єкти

72

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:
Chemist-i написав:

Треба, щоб щільність тих об'єктів можна було при старті обирати - ось нам і різні рівні складності.

хм, то це вже прям якийсь алгоритм треба, щоб рандомно обирати точки перед гравцем, та створювати там різні об'єкти

Дискретного рівномірного розподілення, думаю доки буде досить

73

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:
Chemist-i написав:

Треба, щоб щільність тих об'єктів можна було при старті обирати - ось нам і різні рівні складності.

хм, то це вже прям якийсь алгоритм треба, щоб рандомно обирати точки перед гравцем, та створювати там різні об'єкти

Дискретного рівномірного розподілення, думаю доки буде досить

я не шарю в тій математиці, поясніть словами простенькими. Це типу, коли відстань між всіма точками однакова?

74 Востаннє редагувалося Chemist-i (28.08.2014 13:41:18)

Re: FakiNyan's game studio

От приклад невдалого оминання перепони:

Прихований текст

75

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:

От приклад невдалого оминання перепони:

Прихований текст

та пойняв я пойняв, ви мені краще за розподілення поясніть краще, а то я зара сіточкою зроблю

76

Re: FakiNyan's game studio

поки що таке
http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733

Подякували: Chemist-i1

77

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

поки що таке
http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733

Клас!
Стосовно швидкості кота, нехай поступово розганяється (як з тим шаром було, так набагато цікавіше, і кидати його буде сильніше від стикання із шляхом)
Якщо мишкою натиснути на кота, шлях починає будуватись прямо в ньому, ізза чого його починає дьоргати в різні боки, з цим щось треба придумати.
Стосовно зупинок, якщо перед котом трохи наклацати мишкою, він зупиняється, а потім починає знов розганятись, так нецікаво, з цим теж щось треба придумати, наприклад нехай взривається від різького об шлях теж, а від плавного - ні.

78

Re: FakiNyan's game studio

Запустив гру. Полетів. Стрельнув. Розбився. І на цьому все. Далі статична картинка. Що робити - не знаю

79

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:

поки що таке
http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733

Клас!
Стосовно швидкості кота, нехай поступово розганяється (як з тим шаром було, так набагато цікавіше, і кидати його буде сильніше від стикання із шляхом)
Якщо мишкою натиснути на кота, шлях починає будуватись прямо в ньому, ізза чого його починає дьоргати в різні боки, з цим щось треба придумати.
Стосовно зупинок, якщо перед котом трохи наклацати мишкою, він зупиняється, а потім починає знов розганятись, так нецікаво, з цим теж щось треба придумати, наприклад нехай взривається від різького об шлях теж, а від плавного - ні.

Як це, від швидкого - бабах, а від плавного - ні. Адже якщо спочатку від розженеться до макс швидкості, то при будь-якому зіштовхуванні з чим небудь - буде бабах тоді. Ну ви пойняли, ага?

80

Re: FakiNyan's game studio

karmeljuk написав:

Запустив гру. Полетів. Стрельнув. Розбився. І на цьому все. Далі статична картинка. Що робити - не знаю

там через 4 секунди завантажиться рівень заново