1

Тема: Як вирівняти світло?

Хай. От хочу зробити для гри таку пушку, в котрої частина одна крутиться. Ну типа коли стріляєш, то воно крутиться.
Скачав собі оту картинку, вирізав частинку, котру тре крутити, та й змінюю офсет текстурки цієї, аби був вигляд, що воно крутиться.
Але на тій крутілці є відблиски світла, і тому крутіння виходить дуже нереалістичним. Чи можна якось вирівняти оте світло та відблиски, аби все було норм?
От відіво, на котрму видно, що я хочу зробити, і в чому проблема.
https://www.youtube.com/watch?v=k_Vp_p_YBRE&&
А вот картінка

Post's attachments

rotator.png 229.83 kb, 335 downloads since 2014-09-06 

2 Востаннє редагувалося Chemist-i (06.09.2014 16:47:34)

Re: Як вирівняти світло?

Як щодо скопіювати верхній ствол і три рази його пілставити? А фон прозорий.

3

Re: Як вирівняти світло?

Chemist-i написав:

Як щодо скопіювати верхній ствол і три рази його пілставити? А фон прозорий.

а шо робити з закльопкою посередині?

4

Re: Як вирівняти світло?

кароч, сам собі намалював ті труби, фінтіклюшку вирішив не крутити, гг

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/bnXtT/fd8cb0d2f2.png

Подякували: Chemist-i1