1

Тема: GLUT, як зробити "нормальну" систему координат?

Хай. От роблю laba1, тре всілякі штуки-дрюкі малювати, але з стандартною системою координат це- капець як важко. Чи можна зробити початок координат в якомусь кутку, і щоб можна було вказувати позиції векторів в пікселях?
Чи треба робити оті множення/ділення?

2 Востаннє редагувалося FakiNyan (01.09.2014 18:24:27)

Re: GLUT, як зробити "нормальну" систему координат?

було важко, адже я rei в математиці (rei - це "нуль" японською), але я зміг!

float getPixelWidth(int width)
{
    return (((float)width/(float)newWidth) * 2) - 1;
}

float getPixelHeight(int height)
{
    return (((float)height / (float)newHeight) * 2) - 1;
}

p.s. ви могли прочитати слово rei, як ГЕЙ, але там написано REI

Подякували: 0xDADA11C7, Arete, Chemist-i3

3

Re: GLUT, як зробити "нормальну" систему координат?

Хоч і тема ніби закрита але я не стримався
glOthro (яка на початку програми 100% має бути) спеціально для того є.
Наприклад для встановлення початку в верхньому лівому куті

int WinWidth = 800;
int WinHeitht = 600;
...
glOthro(rei, WinWidth, WinHeitht, rei, -1, 1);
Подякували: FakiNyan1