Cyan написав:це вже проблема школи хто буде займатись сайтом
0xDADA11C7 написав:Серйозність давно вже померла (мабуть на початку 20 сторіччя разом із модерном), тому апелювати до неї в наш час просто смішно. Стосовно паролів, то система - глобальний адміністратор - локальні адміни - модератори цілком життєздатна, тому, наприклад, Сyan не узурпувала владу на реплейсі
так проблема школи, директор школи має вирішувати яким чином вести шкільний сайт, школярі не будуть, тому що вони змінюються; та й навіть якщо використовувати Систему Керування Вмістом, її теж потрібно навчити того ж школяра-старшокласника. Знайти розумного, ще й стимулювати його займатись цим. А на любий сайт часу витрачається досить багато, самі знаєте не мені вам розповідати.
Вчителі інформатики понаднормово теж не працюють, не хотілось би навіть думати, що вони не вміють створювати та й вести сайт, але принаймні одну школу я таку знаю, та напевно просто вчителі-інформатики просто не хочуть задаремно працювати.
А з іншої сторони, чому апелювати до "серйозного відношення до виконання своїх обов'язків" це смішно? Я звичайно розумію, що більшість виконує свої обов'язки аби як, але ж якщо хочеш насправді хорошу річ, то й відповідно маєш прикласти відповідні зусилля. Тут час ні до чого, раніше, зараз чи потім,-люди свідомі.
В любому випадку контролювати сайт має хтось з дорослих, свідомих і хто розбирається в цій справі, в державній школі мало таких чи взагалі нема. Ніхто не знає про "глобального адміністратора - локальні адміністраторів" та інше
Тому власне, якщо в державній програмі навчання вказано, що школа повинна мати сайт, то відповідно має бути продумана система утримання цього сайту. Я не знаю, можливо так і є, виділяються кошти, але використовуються не за призначенням, але напевно вірогідніше розпорядження таке "Сайт школи має бути. Міністр тра-та-та". а директор викручується як хоче, чи за власні кошти, чи за шкільні кошти, чи вчителів-інформатиків напрягати, чи любим іншим чином, на свій розсуд.
Ось і виходить що сайт народився і помер, через відсутність системного продуманого підходу зверху.