1

Тема: Поворот камери за допомогою двох змінних

Хай. Як ви знаєте, я rei (з японської - нуль) в математиці і всьому такому.
От є камера, ми можемо повертати її задаючи точки в просторі, на котру вона буде дивитись.
Є мишка, ми можемо пхати мишку вперед, або назад, вліво, або вправо, і ось це пхання має повертати нашу камеру вгору, або вниз, вліво, або вправо.
З мишкою я вже давно розібрався, як мені, за допомогою двох значень, повернути камеру?

2

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

Перефразую:
По чому кіло картоплі, якщо козир чирва :D

Будь-ласка, конкретизуйте ваше питання ;)

3

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

yarko написав:

Перефразую:
По чому кіло картоплі, якщо козир чирва :D

Будь-ласка, конкретизуйте ваше питання ;)

Прихований текст

там же все ясно, вам 14 років?

є функція, котра приймає 3 змінні, X, Y, Z.
Ці змінні являють компоненти точки в просторі, на котру направлена камера.
При русі мишкою я отримую дві змінні, X та Y.
Мені необхідно, аби при зміні цих двох змінних камера поверталася.
Тобто їх треба змінити таким чином, аби після підстановки їх в ту функцію, камера дивились в ту точку, в котру вона б дивилась, якби ми її розвернули на стільки то градусів по осі X, і на стільки то по осі Y.
Можу картинку намалювати, намалювати?

4

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

http://uk.wikipedia.org/wiki/Сферична_система_координат
відстань довільна, можете для спрощення взяти r = 1.

Подякували: FakiNyan1

5

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

Можна помножити вектор, в якому направлена камера, на матриці повороту навколо осей y і z (вісі відносно камери).

6

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

quez написав:

Можна помножити вектор, в якому направлена камера, на матриці повороту навколо осей y і z (вісі відносно камери).

а тут наче не мона приміняти матриці до камери
І той, щоб не створювати ще одну темку, ось це якось мона вирішити?

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/bLXTw/9712cd1905.png

7

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

Може й можна, якщо знати, що це.

8

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

quez написав:

Може й можна, якщо знати, що це.

рівняння треба зкласти, одне, щоб числа зправа дорівнювали числам зліва

9

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

А зліва є числа?

10

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

quez написав:

А зліва є числа?

ммм, ага, 1, 2, і 1

11

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

Все одно не в'їхав. Напиши так:
f(одне_число1) = інше_число1,
f(одне_число2) = інше_число2
...

12

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

quez написав:

Все одно не в'їхав. Напиши так:
f(одне_число1) = інше_число1,
f(одне_число2) = інше_число2
...

1=f(1)
2=f(0.5)
1=f(0)

13

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

Вам квадратичну формулу чи періодичну? А може, експоненційну?

14

Re: Поворот камери за допомогою двох змінних

koala написав:

Вам квадратичну формулу чи періодичну? А може, експоненційну?

та не тре вже ніяку, до того ж я не знаю, яка між ними різниця, я if'ом зробив, та й не мучаюсь