1

Тема: Вибір знарядь для написання крутого проекту

Хай. От я думав, що Qt буду юзати, тому що мона компілити один і той же код під Лінух та Віндус.
Але давайте я тепер буду відштовхуватись від більш глобальної ідеї. Моєю метою є написання серверу для онлайн гри, і цей сервер має використовувати PhysX та бути досить таки продуктивним.
Погуглив я трохи і побачив, що люди мають різні проблеми з використання PhysX разом с Qt, а на одному форумі для дівчинок-анімешниць мені взагалі сказали, що не варто писати таку штуку під Qt, тому що в ній "хромает производительность".
Мені порадили boost.
Я дещо читав про нього в вікі і т.д., зрозумів, що це щось краще за STL, що таке STL?
І от хотів би дізнатись думки вумних людей.
Які бібліотеки та підходи використовувати при написанні серверу, до якого одночасно можуть підключатись багато-пребагато клієнтів? Котрий має по-своєму обробляти різні запити та майже постійно використовувати функції PhysX.

2

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

При написанні сервера Qt явно не варто використовувати. Нащо взагалі GUI на сервері?

3

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

quez написав:

При написанні сервера Qt явно не варто використовувати. Нащо взагалі GUI на сервері?

Мені просто сказали, що з Qt мона писати один код, а потім компілювати його під віндус чи під лінух, тому я й почав з ним розбиратись

4

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

Qt це не лише гуй. з його допомогою багато чого і без гуя можна писати

Подякували: koala1

5 Востаннє редагувалося 0x9111A (09.10.2014 11:15:43)

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

на чистому C++ можна писати код що компілюється під лінух і вікна, Qt вам тут зовсім не треба
якщо ви не знаєте що таке STL то на освоєння спочатку самого C++ до належного рівня а потім бусту піде півроку. Тай більшість того що вам зможе знадобитись і так є в стандарті, не морочіть собі голову.
може краще подумати над написанням сервера на чомусь іншому, бо С++ то біль, багато болі

6

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

на чистому можна, просто кутя дає вже готові цеглинки, залишається лише скласти будиночок

Подякували: koala1

7

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

0x9111A написав:

на чистому C++ можна писати код що компілюється під лінух і вікна, Qt вам тут зовсім не треба
якщо ви не знаєте що таке STL то на освоєння спочатку самого C++ до належного рівня а потім бусту піде півроку. Тай більшість того що вам зможе знадобитись і так є в стандарті, не морочіть собі голову.
може краще подумати над написанням сервера на чомусь іншому, бо С++ то біль, багато болі

ну на c# я вже писав, тепер хочу с++, і не лякайте мене тими пів-роками, я не збираюсь напам'ять заучувати всі методи і класи с++ і буста, мені тре лише сокетні штуки-дрюки і ооп, з котрим я вже давно знайомий

8

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

FakiNyan написав:

ну на c# я вже писав, тепер хочу с++, і не лякайте мене тими пів-роками, я не збираюсь напам'ять заучувати всі методи і класи с++ і буста, мені тре лише сокетні штуки-дрюки і ооп, з котрим я вже давно знайомий

Сокетні штуки і ооп і без буста є. Все що вам знадобиться є в STL, він відносно (порівняно з бустом) простий в користуванні.

9

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

0x9111A написав:
FakiNyan написав:

ну на c# я вже писав, тепер хочу с++, і не лякайте мене тими пів-роками, я не збираюсь напам'ять заучувати всі методи і класи с++ і буста, мені тре лише сокетні штуки-дрюки і ооп, з котрим я вже давно знайомий

Сокетні штуки і ооп і без буста є. Все що вам знадобиться є в STL, він відносно (порівняно з бустом) простий в користуванні.

одже чистий c++?

10

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

Якщо ви хочете саме на С++ ну варіантів не багато
А на якій ОС то буде?

11

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

FakiNyan написав:

Моєю метою є написання серверу для онлайн гри, і цей сервер має використовувати PhysX...

Почитав я у вікі про цей псіх і щось мені підказує, що ця штука створена для використання лише клієнтом гри, а зовсім не сервером.

12

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

yarko написав:
FakiNyan написав:

Моєю метою є написання серверу для онлайн гри, і цей сервер має використовувати PhysX...

Почитав я у вікі про цей псіх і щось мені підказує, що ця штука створена для використання лише клієнтом гри, а зовсім не сервером.

Серьйозно?

13

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

При любій незрозумілій ситуації пиши на php)0

14

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

0x9111A написав:
FakiNyan написав:

ну на c# я вже писав, тепер хочу с++, і не лякайте мене тими пів-роками, я не збираюсь напам'ять заучувати всі методи і класи с++ і буста, мені тре лише сокетні штуки-дрюки і ооп, з котрим я вже давно знайомий

Сокетні штуки і ооп і без буста є. Все що вам знадобиться є в STL, він відносно (порівняно з бустом) простий в користуванні.

Розкажіть про сокети в STL, мені теж цікаво.

Подякували: 0xDADA11C71

15

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

koala написав:
0x9111A написав:
FakiNyan написав:

ну на c# я вже писав, тепер хочу с++, і не лякайте мене тими пів-роками, я не збираюсь напам'ять заучувати всі методи і класи с++ і буста, мені тре лише сокетні штуки-дрюки і ооп, з котрим я вже давно знайомий

Сокетні штуки і ооп і без буста є. Все що вам знадобиться є в STL, він відносно (порівняно з бустом) простий в користуванні.

Розкажіть про сокети в STL, мені теж цікаво.

що з ними не так?

16

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

koala написав:

Розкажіть про сокети в STL, мені теж цікаво.

Я не мав на увазі що сокети є в STL а натякав на то, що буст зовсім тут зайвий

17

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

FakiNyan написав:
koala написав:

Розкажіть про сокети в STL, мені теж цікаво.

що з ними не так?

Їх там немає.

0x9111A написав:

Я не мав на увазі що сокети є в STL а натякав на то, що буст зовсім тут зайвий

Але щось кросплатформене потрібно. Boost може згодитися.

Подякували: FakiNyan1

18

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

FakiNyan написав:
yarko написав:
FakiNyan написав:

Моєю метою є написання серверу для онлайн гри, і цей сервер має використовувати PhysX...

Почитав я у вікі про цей псіх і щось мені підказує, що ця штука створена для використання лише клієнтом гри, а зовсім не сервером.

Серьйозно?

Читаємо http://www.nvidia.ru/object/nvidia-physx-ru.html
"ТЕХНОЛОГИЯ PHYSX
Технология NVIDIA PhysX предлагает более качественный игровой процесс и более яркие впечатления от игры, обеспечивая более реалистичное взаимодействие окружений и персонажей, чем когда-либо. Благодаря более реалистичному поведению графика выглядит и воспринимается намного лучше."

А графіка виводиться тільки в клієнті, на стороні сервера йде підрахунок життя/мани/дамага/і т.д. персонажів, координат, статус квестів, ... Якщо сервер почне займатися фізикою кожного гравця, то ігровий світ буде населений лише мобами

19

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

В принципі, PhysX можна використовувати і на сервері, якщо гра передбачає багато однотипних фізичних обчислень. Наприклад, якщо кожен гравець - крапля :)

20

Re: Вибір знарядь для написання крутого проекту

koala написав:

В принципі, PhysX можна використовувати і на сервері, якщо гра передбачає багато однотипних фізичних обчислень. Наприклад, якщо кожен гравець - крапля :)

В мене кожен гравець капсулька, але я вам пізніше напишу, що там ще має бути