Тема: Вибір знарядь для написання крутого проекту
Хай. От я думав, що Qt буду юзати, тому що мона компілити один і той же код під Лінух та Віндус.
Але давайте я тепер буду відштовхуватись від більш глобальної ідеї. Моєю метою є написання серверу для онлайн гри, і цей сервер має використовувати PhysX та бути досить таки продуктивним.
Погуглив я трохи і побачив, що люди мають різні проблеми з використання PhysX разом с Qt, а на одному форумі для дівчинок-анімешниць мені взагалі сказали, що не варто писати таку штуку під Qt, тому що в ній "хромает производительность".
Мені порадили boost.
Я дещо читав про нього в вікі і т.д., зрозумів, що це щось краще за STL, що таке STL?
І от хотів би дізнатись думки вумних людей.
Які бібліотеки та підходи використовувати при написанні серверу, до якого одночасно можуть підключатись багато-пребагато клієнтів? Котрий має по-своєму обробляти різні запити та майже постійно використовувати функції PhysX.