А от мені здається, що критикувати ваш сайт є за що.
Головна сторінка сайта.
На ній говориться про "Онлайн опитування нового покоління", тут же в одному фокусі про "прості опитування". Якщо насправді одне не заперечує іншого, то його треба хоча б не писати одне біля одного, бо виникає дисонанс.
Назва бренду "ПроСвіт" розміщено так, наче вона є назвою графіка. Краще його підняти й краще припасувати до логотипа, щоб чіткіше було видно, що напис ПроСвіт є брендом сайта.
У фразі "Онлайн опитування нового покоління" краще забрати підкреслення, яке зазвичай у користувачів асоціюється з гіперпосиланням (і не кажіть, що вам щойно не хотілось клікнути на ній =). Якщо необхідно виділити її якось, то краще це зробити в інший спосіб.
Коли заходиш на сайт, вся увага зосереджується на картинці, яка не має лінків для подальшого переходу по сайту. Натомість ці лінки розосереджено в тих місцях, де зазвичай бувають опціональні лінки, типу підписки через соціальні мережі і т.д.
Під лінками "Спостерігайте, Голосуйте, Поширюйте" розміщено дві колонки "Останні й Відомі". Взагалі то зрозуміло, що раз це сайт з опитуваннями, то мається на увазі саме останній й відомі опитування, але вони показуються майже як "останні коментарі" з пролистуванням, причому дизайн зроблено так, що коментарі відвідувачів не чітко відділено від основного вмісту головної сторінки, що теж не дуже правильно, бо коментарі відвідувачів навряд чи є настільки ж важливими для вашого сайта як і, скажімо, донесення того, що тематикою вашого сайта є опитування.
Що, на мій погляд, краще було б зробити.
Колонки "Останні й Відомі" підняти вгору, збільшити їхній розмір, та додати в кожне опитування, яке там показується, цікавий якийсь графік. А "ваще" бомбово було б якщо там десь показувались і фотки, які характеризують чи символізують відповідні опитування.
Ну поки що, в мене все, далі сайт ще не мав часу розглядати...