Тема: Як то взагалі працювати з UDP-протоколом?
Прювєт XD От я ж довблюся
з тим UDP-сервером, і от якось дуже сильно заплутався в певних методах.
Тут питання не стільки про C++ або Boost.Asio, як саме про логіку UDP-серверу, тому що, певно, порядок дій на різних системах та в різних МП однаковий.
У нас є парочка методів:
async_receive
async_receive_from
send
send_to
Та об'єкт:
EndPoint
Ну от навіть мені очевидно, що всі методи зі словами from, або to, мають приймати, або відсилати дані з/в точно зазначеного EndPointa, адже EndPoint (кінцева точка), визначає адресу комп'ютера в мережі.
Але як саме мені прийняти дані на сервері?
Спочатку я використовував метод async_receive_from, окрім стандартних параметрів, буферу, хандлеру, він приймає ще й об'єкт типу EndPoint, в котрий, за логікою, мала б записуватись кінцева точка комп'юктєра, від котрого прийшли дані.
Але на одному з форумів мені сказали, що треба приймати дані з async_receive, тому що ми не знаємо, від кого саме вони прийдуть.
І тут я заплутався...
Як же все це робити правильно, га?