1 Востаннє редагувалося hunter (20.10.2014 11:47:35)

Тема: Пазли в C#

Привіт всім! Хто має які ідеї зробити таку штуку: користувач вибирає фото на компі, яке завантажується на форму, далі воно ділиться на декілька рівних частин(як на зображенні). Далі ці частини переміщуються. Користувач має перетягуванням скласти початкове зображення. Коли користувач перетягує одну частину на іншу, то та, що(умовно)нижче повертається на те місце з якого перетягували. Можливо хтось щось подібне робив? Буду вдячний за поради!

Post's attachments

пазли.png 2.01 kb, 220 downloads since 2014-10-20 

2 Востаннє редагувалося quez (20.10.2014 11:54:02)

Re: Пазли в C#

Робив таку штуку, правда на закритому движку і з уже нарізаними пазлами. Ну і на lua, а не на С#.

Чому C#? На Unity робитимете?

3

Re: Пазли в C#

Завдання поставили  на c# зробити

4 Востаннє редагувалося quez (20.10.2014 12:23:02)

Re: Пазли в C#

Використовуючи движок, все було б досить просто: завантажену картинку вважаєте тайлмапом, створюєте спрайт для кожного тайлу, спрайти нумеруєте, розташовуєте їх у випадковому порядку і записуєте цей порядок до, наприклад, масиву (його ви перевірятимете після кожного ходу). На кожен з спрайтів чіпляєте обробника кліку. Якщо послідовно натиснені два спрайти, то встановлюєте відповідним спрайтам нові позиції, змінюєте їх позиції в масиві і перевіряєте, чи картинка складена правильно.

Без движка буде в принципі те ж саме, але створювати спрайти потрібно буде вручну в коді, кропнувши вхідне зображення в потрібних місцях, а обробник кліку буде орієнтуватись на положення миші, а не на сигнал від спрайта.

5

Re: Пазли в C#

Те саме планую зробити на PHP :)