volodimirg написав:Для обмеженої тематики, в принципі зробити щось можна. Принаймны я так думаю:) Хоча попрацювати прийдеться:). Саме примітивніше, що можна зробити. Якщо брати ті ж міфи. То можна ввести об'єкти, які можуть зустрітися у міфах і що з цими об'єктами можна зробити... Щось примітивне можна придумати завжди... А взагалі, логіка ігор - доволі непроста штука. Недаром часто при розробці ігор беруть вже готові наробки (рушії) і просто пероробляють під свою гру.:) Якщо цікавить логіка, хороша книжка Стюарта Рассела и Питера Норвига «Искусственный интеллект: современный подход». Правда там не про аналіз текстів, а про різні типи логік, на зразок булевської логіки і рішення логічних задач на основі них. Щодо аналізу тексту теж можна знайти купа інформації в інтернеті, алгоритмів і т.п.
Ну оце я теж так думав.
Звісно, для розуміння будь-якого тексту хоча б на одній мові, прога має мати в базі всі можливі слова, словополучення, якісь спеціальні фрази і т.д.
Але ж можна зробити якусь простеньку прогу, котра працює лише з декількома вже відомими словами/фразами.
Ну і треба ще якось навчити цю прогу логічно виділяти оці слова.
Наприклад,- "Вася з'їв тортик", нехай програма розуміє, що Вася - це ім'я людини, тобто живої істоти. А з'їсти - це коли жива істота впливає на якийсь предмет, при цьому цей предмет знищується, а істота, котра вплинула на цей предмет, отримала якийсь профіт з цього.
Ну тобто є два актори, котрі взаємодіють один з одним, а слово з'їв - визначає спосіб взаємодії.
І от тут можна два стани виділити:
1) Стан, коли існує Вася, торт, та можливість з'їсти цей торт
2) Стан, коли існує Вася, але вже змінений, не існує торт, та нема можливості з'їсти цей торт. Хоча можливість з'їсти тут вже не перевіряється, тому ще є лише один актор, а з'їдення потребує хоча б 2 актори, при чому один має наслідувати інтерфейс ICanEat, а інший - IEatable, лол.
Але це вже в мене якісь фантазії пішли xD