Re: Life_of_ANTS
Проблема 1:
Дуже складна логіка поведінки мурах - все розбито по купі функцій, які викликаються одна з одної, а потім ще й з Scene::timer (через це я її і зламав, поки що ненавмисно).
Пропозиція: створити Ant::action і винести туди всю логіку вибору дії, а потім викликати з таймера. Можливо, додати поля "чим зараз займається мураха" (enum { searchForFood, goingForFood, goingHome }etc.) та "поточна ціль" Block* target.
Проблема 2:
Некоректна модель. r_ відрізняються від b_ тільки своїм ставленням до r_ та b_ та кольором.
Пропозиція: перенести весь дубльований код до Ant та Base, додати відповідні поля. Половину вже прибрав (виніс до Ant::home_ базу).
Проблема 3: графіка в коді.
Пропозиція: мінімізувати операції низького рівня в класах моделі - можливо, створити власний аналог Canvas чи скористатися якимось движком.