Наступні завдання, як я бачу:
- Зробити food багаторазовим, наприклад, 100 життів, і мураха тягне кожного разу потроху. Коли життів 0, "перезавантаження".
- Оптимізувати вибір напрямку руху мурахи, зараз він переважно вертикальний.
- Додати в idle рандомну зміну напрямку час від часу.
- Створити клас для написів, що дозволяє додавати що завгодно (по типу pLabel->add("Ants: ")->add(20); чи *pLabel<<"Ants"<<20;).
- Створити клас "гра", що містить основний цикл (наразі в main), обробку подій (наразі в scene) та меню.
- Дозволити мурашникам накопичувати ресурси і перетворювати їх на мурах.
- Зробити в мурах різні швидкості.
- Зробити бій між мурахами.
- Додати кросплатформене підвантаження шрифтів (натяки тут).
- Інкапсулювати різні змінні, а то знову все в public.