Тема: Дибільна документація від nVidia
Хайо. Вирішив розібратися з шейдерами, аби робити круті ефекти, і почав п'ялитись в документацію і приклади.
І от там бачу таку стрічку
if (fmod(50.0*wcoord.x,2.0)<1.0) {
color = fixed4(wcoord.xy,0.0,1.0);
} else {
color = fixed4(0.3,0.3,0.3,1.0);
}
Ну, думаю, треба розібратись, що таке fmod.
Пішов до nvidia, тому що той код пишеться мовою Cg. І бачу там таке.
http://http.developer.nvidia.com/Cg/fmod.html
Ну, думаю, тепер треба розібратись, що таке
float2 c = frac(abs(a/b))*abs(b);
дивлюсь на frac, бо з abs все зрозуміло
http://http.developer.nvidia.com/Cg/frac.html
бачу там
float frac(float v)
{
return v - floor(v);
}
лізу тепер по floor, і тут на тобі
float3 floor(float3 v)
{
float3 rv;
int i;
for (i=0; i<3; i++) {
rv[i] = v[i] - frac(v[i]);
}
return rv;
}
ОТ ЩО ЗА ДИБІЛІЗМ? ЯКИЙ ДИБІЛ ЦЕ ЛАЙНО ПИСАВ? СРАНА РЕКУРСІЯ!!!! ІДІОТИ БЕЗМОЗГЛІ!!!!!!!!!