Lesko.Serhiy написав:Ну можливо наговорю зараз дурниці вибачайте якщо щось
Я на прикладі розповім.
Наприклад клас Cat в класі ми як би говоримо, що в кота є
privat String name;//Ім'я
privat String age;//Вік
public void May(){}
Це щодо класса, а об'єкт дає можливість задавати властивості для кота викликати методи які нам потрібні.
Вам треба добре розібратися, що таке клас, а що таке об'єкти. З відповіді я розумію, що таке об'єкт вам не до кінця зрозуміло, або ви погано висловлюєтеся. Клас - це абстрактне поняття кота, де ви задаєте ім'я цьому поняттю Cat, далі записуєте властивості і методи потрібні для роботи вашої програми. Це в принципі ви правильно написали. Об'єкт - це клас, але завантажений в пам'ять комп'ютера і його поля вже проініціалізовані.
На основі класу Cat ви можете створити безліч об'єктів (котів).
Cat cat1=new Cat();
Cat cat2=new Cat();
... і т.д. Кожен цей об'єкт матиме свої відокремлені поля(вони ж властивості) і власні методи.
Якщо ви далі десь в коді напишете
cat1.name="Bob"
сat2.name="Mike"
, то ви кожному об'єкту(коту cat1 та cat2) задасте свої імена.
Щодо модифікаторів static та final, їхня дія дещо відрізняється в залежності від того до поля чи методу ви застосовуєте їх.
Якщо поле оголосити static - то це поле буде одне для всіх. Тобто, якщо поле буде оголошено static
static name;
...
cat1.name="bob"
cat2.name="mike"
то ви спочатку задасте всім котам ім'я bob, а потім усім котам задасте ім'я mike, тобто усі ваші коти будуть мати одне ім'я незалежно, яку об'єктну змінну ви застосовуєте, це може бути корисне, якщо у вас коти мають якусь спільну властивість, наприклад кількість лап чи ще щось, навіть не знаю що для котів придумати:)
Якщо поле буде оголошене як final - то це буде константа, яку можна ініціалізувати (задати значення) лише раз.
Щодо методів, то там дещо по іншому, але схоже. Статичний метод можна викликати без об'єкта, наприклад якщо б ваш метод May був би статичний, то можна написати
.
До статичного поля також можна звернутися не через об'єктну змінну, а через назву класу і взагалі рекомендують саме так звертатися:
final до методів застосовується, щоб заборонити їхнє заміщення (overriding)
про методи я колись писав тут https://uk.wikibooks.org/wiki/%D0%9E%D1 … 0%B4%D0%B8
Взагалі присвятіть час і поекспериментуйте зі всім цим.