quez написав:Давайте ще раз. Я вам дам шаблон для запитання, а ви заповните його.
Мені потрібно, щоб при натисненні клавіші С пушка поверталася в положення <потрібне положення> відносно <танка/Землі>. Коли я робив <тут опис того, що ви робили>, то <тут опис того, що відбувалось> <при необхідності повторити>.
 Мені потрібно, щоб при натисненні клавіші С пушка поверталася в положення в якому вона була коли танк заспавнився(local pos 0, 0, 0) пушка повертаэться відносно танка. Перша моя спроба вже не памятаю друга 
    public int loader;//Пам'ятає натискння С
    private float rotation;//Швидкысть поворота
    void Update () {
        if(Input.GetKeyUp(KeyCode.C)){
            rotation = 1*load;
            loader = 1;
        }
        if(loader == 1 && transform.localRotation.y == 0.0f){
            loader = 0;
            rotation = 0*load;
        }
        this.transform.Rotate (new Vector3(0, rotation, 0));
    }
       результат пушка просто крутиться.
       Спроба 3 (Небуло): Ctrl+A i Delete
       PS: Сподіваюсь зрозуміло написав.
       transform.rotation(new Vector3(0,0,0));
       телепортує пушку а не повирне(1а спроба) згадав 