Ніяк. Бо ви його ще й не створили.
static означає, що змінна знаходиться в конкретному місці, одному для всіх екземплярів. З цього, по-перше, випливає, що не можна виділяти пам'ять для такої змінної в конструкторі і знищувати в деструкторі, бо екземплярів (і, відповідно, викликів конструкторів/деструкторів) буде багато, а змінна list - одна; а по-друге (і це в C++ дійсно дуже неочевидно) - що в цьому коді не виділяється пам'ять для жодної статичної змінної. Ще треба в одному з .cpp файлів проекту додати проголошення
static char* myChar::list = NULL ;
чи якось так. Якщо файл один - то можна після проголошення класу. А видаляти його треба в якійсь процедурі, яка викликатиметься під кінець роботи програми. А ще можна його виділяти не через вказівник і new, а через shared_ptr і make_shared, чи зробити std::string чи ще якось. І взагалі - розкажіть, нащо ви таке робите, то ми вам більше порадимо.