Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)
Сисема оверлеїв (предок сучасної віртуальної пам’яті процесів) дозволяла індусам індусити.
Тоді ще існували комп'ютери без вінчестерів (лише дисковод для 5-дюймових дискет, наприклад) — там уже не дуже пооверлеїш.
А Дум і Квейк по-вашому це не мейнстрим, а андеґравунд?
Оптимізація в 3Д-іграх — досить вузька задача, а тоді йшлося про більш широке застосування асемблера, аж до бухгалтерських програм. Сьогодні, думаю, текстовий редактор, написаний на асмі чи з асемблерними вставками, вже виглядає екзотикою, а в 80-х це було мало не скрізь.
От тому ми і маємо зараз текстові редактори, які на потужному обладнанні працюють гірше за 3д редактори.





 та розробники ігор не дуже до асемблера, зустрічав поки використання бібліотек на С/С++ від виробника відеокарт, а щодо використання асемблера ходять лиш чутки і то про лише особливі рушії..
 та розробники ігор не дуже до асемблера, зустрічав поки використання бібліотек на С/С++ від виробника відеокарт, а щодо використання асемблера ходять лиш чутки і то про лише особливі рушії..  
 Самі досові кодери рідко зверталися до досових переривань, зазвичай тільки виводили в консолю(і то не завжди засобами ДОС'а) і виходили з програми
 Самі досові кодери рідко зверталися до досових переривань, зазвичай тільки виводили в консолю(і то не завжди засобами ДОС'а) і виходили з програми   Звичайно, при потребі зверталися до файлової системи, особливо коли завантажували в пам'ять оверлеї (батьки сучасної віртуальної пам'яті).
 Звичайно, при потребі зверталися до файлової системи, особливо коли завантажували в пам'ять оверлеї (батьки сучасної віртуальної пам'яті).
