1

Тема: Cossacks 3

Скоро вийдуть Cossacks3 тому не втримався і запитав у GSC хоч трохи деталей про гру, а особливо чи буде на Linux.
Цього тижня отримав відповідь на всі питання окрім ціни гри та системних вимог:

«За роки свого існування компанія GSC займалась багатьма напрямками, проте краще за все в нас виходить робити хороші ігри. Саме для чього ми і відновлюємо свою роботу, – пояснив керівник студії разробки Євген Григорович. – Останні півтора роки ми таємно працювали над новим проектом, і зараз настав час розповісти про нього гравцям в усьому світі».

«Козаки 3» – це сучасний ремейк кращої стратегії 2001 року, багатотисячні армії та відпрацьована ігрова механіка. Справжня класика жанру RTS, із будуванням, видобутком ресурсів. Величезний вибір типів юнітів, холодна та вогнепальна зброя, вплив ландшафту та реалістична фізика запропонують гравцеві необмеженну кількість тактичних можливостей. А завдяки сучасній графіці гра буде цікава не лише шанувальникам серії, але й поціновувачам жанру що з якихось причин не грали у легендарних «Козаків»!

Особливості гри:

• Захоплююча стратегія реального часу.
• Дії розвертаються на території Європи XVII-XVIII ст.
• П’ять історичних кампаній в режимі одиночної гри.
• 12 протиборчих країн.
• Грандіозні битви до 10 000 юнітів на мапі.
• Реалістична фізика польоту куль та ядер.
• Суттєвий вплив ландшафту на тактику бою.
• Нескінченні варіації битв із комп’ютерними супротивниками на випадкових мапах.
• Гнучкий генератор випадкових мап із вибором бажаного ландшафту.
• Підтримка трьох платформ: Windows, Mac OS, Linux.

Вихід гри запланований на четвертий квартал 2015 року.

www.gsc-game.com
www.cossacks3.com
www.cossacks3.com/forum

Зважаючи, що це українська гра то її все таки за можливості придбаю, хто ще не проти її придбати?

2

Re: Cossacks 3

Дивлячись скільки попросять, так може чисто підтримати компанію. Але не думаю, що особисто мені буде цікаво гратись. З тих пір як я був малолітнім шкєтом я грався в козаків, пріоритети сильно змінились.

3

Re: Cossacks 3

Якщо буде під Linux і коштуватиме не дуже дорого :)

4

Re: Cossacks 3

Nikson написав:

Якщо буде під Linux і коштуватиме не дуже дорого :)

Аналогічно.

5

Re: Cossacks 3

Ще дивлячись які ресурси компа воно вимагатиме. Я взагалі прихильник старих добрих ігор, в яких був чудовий геймплей і сюжет, а коли почали всі орієнтуватися на реалістичність графіки, то забули за геймплей. Всі ігри, фактично по шаблону штопають.

Подякували: yarko1

6

Re: Cossacks 3

Master_Sergius написав:

Ще дивлячись які ресурси компа воно вимагатиме. Я взагалі прихильник старих добрих ігор, в яких був чудовий геймплей і сюжет, а коли почали всі орієнтуватися на реалістичність графіки, то забули за геймплей. Всі ігри, фактично по шаблону штопають.

Дійсно, найбільшими перепонами можуть бути великі системні вимоги та висока ціна.

7

Re: Cossacks 3

Купити, то можна. Але часу на ігри голяк.

8

Re: Cossacks 3

Vo_Vik написав:

Купити, то можна. Але часу на ігри голяк.

Ну в п'ятницю у вечері пару годинок можна знайти.

9

Re: Cossacks 3

"10 000 юнітів на мапі" - серйозна заявка. Особливо якщо хоча б половина з них може одночасно потрапити у камеру. У цьому випадку без Direct3D 12 чи Vulkan не обійтися.

10

Re: Cossacks 3

HetmanNet написав:
Vo_Vik написав:

Купити, то можна. Але часу на ігри голяк.

Ну в п'ятницю у вечері пару годинок можна знайти.

По мому досвіду у мене на таке час є тільки з 1-ї до 6-ї години ранку. Але от біда, я тоді переважно сплю.

11

Re: Cossacks 3

Vo_Vik написав:
HetmanNet написав:
Vo_Vik написав:

Купити, то можна. Але часу на ігри голяк.

Ну в п'ятницю у вечері пару годинок можна знайти.

По мому досвіду у мене на таке час є тільки з 1-ї до 6-ї години ранку. Але от біда, я тоді переважно сплю.

Спати шкідливо коли є цікава гра :)

12

Re: Cossacks 3

Torbins написав:

"10 000 юнітів на мапі" - серйозна заявка. Особливо якщо хоча б половина з них може одночасно потрапити у камеру. У цьому випадку без Direct3D 12 чи Vulkan не обійтися.

Так там здається ще в перших козаках була інша технологія. Юніти рендерились зарані у всіх поворотах, і млаювались як спрайти. І я з 2000 юнітів грав нормально ще в 2005-му. Думаю що до цього часу комп’ютери стали трохи швидшими.


Однозначно куплю, якщо буде на лінуксі. Мій комп’ютер правда слабенько 0 A.D. тягне, але думаю це тому що вона сама по собі глючна. (І керування нам незручне. Взагалі не розумію кому треба повертати карту).

13

Re: Cossacks 3

Здаєтсья в "Козаках" ліміт був 5000. Не знаю скільки в другій частині. І ще, ніби, в "American conquest" ліміт 10000.

14

Re: Cossacks 3

bunyk написав:
Torbins написав:

"10 000 юнітів на мапі" - серйозна заявка. Особливо якщо хоча б половина з них може одночасно потрапити у камеру. У цьому випадку без Direct3D 12 чи Vulkan не обійтися.

Так там здається ще в перших козаках була інша технологія. Юніти рендерились зарані у всіх поворотах, і млаювались як спрайти. І я з 2000 юнітів грав нормально ще в 2005-му. Думаю що до цього часу комп’ютери стали трохи швидшими.


Однозначно куплю, якщо буде на лінуксі. Мій комп’ютер правда слабенько 0 A.D. тягне, але думаю це тому що вона сама по собі глючна. (І керування нам незручне. Взагалі не розумію кому треба повертати карту).

Сподіваюся технологію не змінять, бо якщо спрайти юзатимуть то все буде чудово і навіть на компі п'ятирічної давності грати комфортно без обмежень. Одним словом все питання у рушії.

15

Re: Cossacks 3

О трішки не в тему, але питання про ігри.
Чому Gta 5 іде краще і на слабших пк при тому що там нормальна графіка і все інше,
а такі ігри як наприклад watch dogs з багами і гірші потребують більше ресурсів?

p.s. Можливо, приклад не найкращий.

16

Re: Cossacks 3

Joker написав:

О трішки не в тему, але питання про ігри.
Чому Gta 5 іде краще і на слабших пк при тому що там нормальна графіка і все інше,
а такі ігри як наприклад watch dogs з багами і гірші потребують більше ресурсів?

p.s. Можливо, приклад не найкращий.

Тому, що бабло перемагає зло.

попередню фразу слід читати як

затрати на висококваліфікованих програмістів/оптимізаторів не завжди (і не так) корелюють з прибутками від продажів. Прибуток більше від маркетологів залежить.

17

Re: Cossacks 3

bunyk, HetmanNet
Спрайти в 2015-му? Ви серйозно? Дуже сумніваюся, що сьогодні хтось може таке купити. Авторам також такий ризик ні до чого, а отже робитимуть повний 3D.

18

Re: Cossacks 3

Torbins написав:

bunyk, HetmanNet
Спрайти в 2015-му? Ви серйозно? Дуже сумніваюся, що сьогодні хтось може таке купити. Авторам також такий ризик ні до чого, а отже робитимуть повний 3D.

Ну і що страшного в спрайтах? Повний 3D якості не додасть, швидше глюків. Це стратегія де тисячі юнітів одночасно мають рухатися, тут зі спрайтами навіть не просто буде, а з 3D на таку кількість об'єктів знадобиться гравцю як мінімум пару nVidia Tesla бо 10 тис. об'єктів і не рахуючи будівель і т.д. то занадто жорстко.

19 Востаннє редагувалося Kizyak (04.10.2015 19:05:40)

Re: Cossacks 3

А в мене стоять під вайном і перші, і другі козаки. Це моя улюблена гра. Я її полюбив раніше, ніж мав свій перший комп'ютер