Свого часу фізики запропонували свою підбірку методів рішення задачі про впіймання лева в пустелі і переміщенні його в клітку. А як вирішують ту ж задачу різні діячі епохи інформаційних технологій?
Програміст на Паскалі
Проглядає пустелю повним перебором. Виявивши лева, будує навколо нього клітку.
Просунутий програміст на Паскалі
Сортує пустелю за збільшенням, після чого шукає лева двійковим пошуком і будує навколо нього клітку. Якщо в процесі будівництва лев йде, кидає роботу з криком "Range Check Error".
Програміст на С
Шукає в пустелі камінь і поміщає його в клітку. Привласнює каменю значення "лев".
Просунутий програміст на С
Присвоює пустелі значення "клітка".
Програміст на С++
Проектує клітку так, щоб лев був її складовою частиною. При ініціалізації клітки лев автоматично генерується усередині.
Програміст на Аді
Говорить, що лев і клітка - це об'єкти різних типів, і нічого морочити йому голову некоppектними завданнями.
Програміст на Дельфі
Пише на всіх форумах: "Народ, де узяти компонент, який шукає в пустелі лева і поміщає його в клітку?"
Железячник
Купує в зоопарку лева, робить йому операцію по зміні підлоги і довго намагається запихнути його в клітку для канарейки.
Геймеp-action''еp
Озброюється сyпеpшотганом, плазмаганом, pейлганом, нейлганом, шестиствольним кулеметом і бензопилою. Прочісує пустелю, розносячи все на своєму шляху. Шукає серед убитих лева і намагається виявити у нього в животі жовтий ключ. Якщо знаходить, відмикає ним клітку і чекає нагороди.
Геймеp-квестовик
Шукає по всій пустелі лева, знаходить, кладе в кишеню. Потім шукає по всій пустелі клітку, попутно намагаючись засунути лева в чайник, черевик, телевізор, відро з фарбою і інші ємкості, що трапляються на шляху.
Геймеp-стратег
Піднімає по всій пустелі податки, щоб отримати гроші на будівництво клітки і мисливських юнітів. До моменту закінчення будівництва всі леви дохнутимуть з голоду.
Користувач інтернету
Заходить в свою улюблену пошукову систему, пише в рядку Search "пустеля", шукає в знайденому "лев в клітці". Якщо не знаходить, говорить, що завдання не можливо виконати.
Вебмастеp
Заходить в свою улюблену пошукову систему і пише в рядку Search "пустеля + лев". Створює документ клітка.html і прописує в нім посилання на знайдене.
Спамер
Розсилає по всій пустелі безліч кліток, до кожної з яких прив'язаний папірець: "Якщо ви лев, будь ласка, зайдіть всередину і закрийтеся зсередини".
Тpоянщик
Робить те ж, що і спамер, але замість папірця зовні вішає усередині клітки картинку з голим левом.
Адмін
Викопує навколо клітки рів, заповнює його концентрованою кислотою, встановлює уздовж берега протитанкові їжаки і протипіхотні міни, все це обвиває колючим дротом. До дроту і лозинам клітки підключає дроти від генератора високої напруги. Вішає на клітку 10 кодових і 12 замків комор. Заходить всередину, закривається на всі замки, пускає струм, ключі проковтує, коди забуває і говорить, що тепер йому ніякий лев не страшний.
Хакер
Hейтpалізyє кислоту лугом, перекушує дріт, проповзає під їжаками, перестрибує з жердиною через міни, відключає струм, зламує замки і входить в клітку. Hе виявивши усередині лева, матюкається з досади, дає стусана адмінy і йде назад в пустелю.