Тема: Написання гри тетріс ! Допоможіть Будь-ласка!! Скелет гри дано!
Мені потрібно зробити так, щоб при натисканні стрілок ліворуч і праворуч моя фігура рухалась відповідно!
скелет коду є.
PROGRAM TeTRIS;
USES
CRT, GRAPH;
TYPE
MAS = ARRAY[1 .. 20, 1 .. 10] OF BOOLEAN;
VAR
x,y,h,gd,gm, newx,newy : integer;
MovingF : MAS;
a: char;
PROCEDURE MoveRight;
BEGIN
END;
PROCEDURE MoweDown;
BEGIN
END;
PROCEDURE RotateF;
BEGIN
END;
PROCEDURE CreateF;
BEGIN
END;
PROCEDURE DrawFrame(x,y,h : INTEGER);
BEGIN
SetColor(2);
Rectangle(x,y,x + 10 * h,y + 20 * h);
END;
PROCEDURE DrawRectangle(x,y,h,i,j : integer);
BEGIN
SetColor(14);
Rectangle(x + (i - 1) * h,y + (j - 1) * h,x + (i) * h,y + (j) * h);
END;
PROCEDURE MoveLeft(var MovingF : mas);
VAR
i,j: integer;
BEGIN
FOR i := 1 TO 10 DO
FOR j := 1 TO 20 DO
MovingF[i-1,j] := true;
END;
PROCEDURE DrawMovingF(x,y,h : integer);
VAR
i,j : integer;
BEGIN
FOR i := 1 TO 10 DO
FOR j := 1 TO 20 DO
IF MovingF[j,i] = TRUE THEN
DrawRectangle(x,y,h,i,j);
END;
PROCEDURE ProcessPressedKey(a: CHAR; x,y,h: Integer);
BEGIN
CASE a OF
#80:
BEGIN
END;
#75:
BEGIN
END;
#77:
BEGIN
MoveLeft(MovingF);
DrawMovingF(x,y,h);
END;
#72:
BEGIN
END;
END;
END;
BEGIN
x := 200;
y := 0;
h := 24;
Gd := Detect;
InitGraph(Gd,Gm,'c:\bp\bgi');
DrawFrame(x,y,h);
DrawMovingF(x,y,h);
ReadKey;
END.