Адреса сервера гри намертво прошита в самому .swf, задається руками, визначається автоматично за сайтом, з якого була запущена?
Найпростіше, звичайно, якщо ми самі можемо задати сервер. Далі треба написати свій проксі-сервер, який обмінюватиметься даними зі справжнім сервером, паралельно записуючи їх кудись у зрозумілому для нас форматі. Після цього конектимо іграшку до нашого проксі-сервера на локалхості, проксі — до зовнішнього сервера, граємо, дивимось результат.
Утім, у флешах так, як правило, не роблять. Якщо іграшка автоматично конектиться на той сервер, з якого була завантажена, використовуючи протокол http, то можна підняти в себе апач, розмістити на ньому скачані .swf і власний скрипт, що працюватиме як описаний вище проксі-сервер.
Якщо ж іграшка містить у собі прошите ім'я сервера, треба якось змусити її конектитись на локальний сервер замість центрального. Наприклад, скачуємо .swf, прописуємо в hosts адресу 127.0.0.1 для домену сервера гри, далі як у попередніх варіантах. При цьому, попередньо треба визначити IP сервера гри, щоб використати для з'єднання з сервером у скрипті.